דף הבית / חדשות / גאס גאס חושפת את דגמי המוטוקורוס של 2025
2025 GASGAS MC 150 equipped with Technical Accessories

גאס גאס חושפת את דגמי המוטוקורוס של 2025

בגאס גאס מציגים את דגמי המוטוקרוס המעודכנים לשנת 2025 ומוסיפים לרשימה גרסאות 150 ו-300 סמ"ק דו-פעימתיות

קצת אחרי הוסקוורנה וכמובן מותג האם ק.ט.מ, בגאס גאס מציגים את דגמי 2025 של אופנועי המוטוקרוס, עם עדכוני שלדה, הפחתת משקל ושני נפחים דו-פעימתיים חדשים – 150 ו-300 סמ"ק.

לשנת הדגם 2024 הציגו בגאס גאס את הדור החדש לאופנועי המוטוקרוס שיישר בכך קו עם האחיות לפלטפורמה – ק.ט.מ והוסקוורנה. תחום הרישוי האפור שכלל עד כה שני נפחים בשתי פעימות (MC125, MC250) ושלושה נפחים בארבע פעימות (MC250F, MC350F, MC450F) גדל בעוד שני נפחים בתחום השתי פעימות – MC150 ו-MC300.

גאס גאס MC150 - חדש ל-2025
גאס גאס MC150 – חדש ל-2025

לפני כן מבצעים בגאס גאס גילוח משקל של 300 גרם מהשלדה שמגיעים מאזור החיבור של הבולם לשלדה וחלקו הקדמי, כאשר ערך מוסף נוסף הוא חידוד ושיפור ההתנהגות. תושבות המנוע חדשות גם כן ומשפרות את גמישות השלדה. הלינקג' מקבל איטום חדש וברגים קטנים יותר (וכתוצאה מכך קלים יותר), כשיש עדכון גם בתחום כונסי האוויר. יש עדכונים מינוריים נוספים בחיבור מיכל הדלק, הזרוע האחורית והבלם האחורי.

בגאס גאס מרחיבים את היצע הדגמים ומוסיפים את גרסאות ה-MC150 ו-MC300, כאמור מנועי שתי פעימות בנפחים האלה, שמצטרפים גם  לקרוס קאנטרי הכוללים גלגל 18″ מאחור, מיכל דלק גדול יותר ורגלית צד – ואינם מגיעים לישראל.

המנועים הדו-פעימתיים קיבלו בשנה שעברה את מערכת הזרקת הדלק החדשה לאז – TBI (ר"ת Throttle Body Injection), שהחליפה את ה-TPI. פה הזרקת הדלק מתבצעת אל גוף המצערת, לעומת ה-TPI שבה ההזרקה מתבצעת אל תא המעבר שבין בית גל הארכובה לבין הצילינדר. המערכת מגיעה עם מיכל שמן נפרד ומשאבת שמן לערבול אוטומטי כמו ב-TPI, אולם ישנה אפשרות לבטל את המשאבה ואת מיכל השמן ולערבב שמן בדלק באופן ידני.

בצד האלקטרוניקה יש מערכת ניהול מנוע עם שני מצבי כוח, בקרת זינוק, בקרת אחיזה (שתי הבקרות האלו רק בדגמי הארבע פעימות), וחיישן התהפכות שמדומם את המנוע אחרי נפילה או התרסקות. יש ראש מנוע חדש בכל הדגמים וגיר חמישה הילוכים חדש וחלק יותר של Pankl. גם בדגמי הארבע פעימות – מערכת ההילוכים כוללת קוויקשיפטר להעלאת הילוכים בין ההילוך השני עד החמישי, הניתן גם לביטול בלחיצת כפתור על הכידון.

מערכת הבולמים כוללת מזלג WP XACT AER בקוטר 48 מ"מ מלפנים (בקרוס קאנטרי יש את מזלג ה-XACT החדש עם הקארטרידג' הסגור), כאשר בולם ה-XACT האחורי קצר יותר באורכו (אך עדיין מאפשר 300 מ"מ מהלך גלגל בשל שינוי נקודת העיגון של הבולם), קל יותר ומספק יותר עמידות לפריצות שמן וחדירת אדמה. כמובן שיש גרפיקה כל-אדומה חדשה לשנת 2025.

דגמי המוטוקרוס של גאס גאס לשנת 2025 יגיעו לישראל בהמשך השנה, כמובן ברישוי אפור. מחירים עדכניים טרם פורסמו.

גאס גאס MC300 - חדש ל-2025
גאס גאס MC300 – חדש ל-2025
גאס גאס MC250F דגם 2025
גאס גאס MC250F דגם 2025

GASGAS adds two high-revving 2-strokes to the 2025 motocross line!

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן