דף הבית / חדשות / דוקאטי נכנסת לעולם השטח עם אופנוע מוטוקרוס
DM_Ducati MX _01__UC567895_High

דוקאטי נכנסת לעולם השטח עם אופנוע מוטוקרוס

בדוקאטי זורקים פצצה: נכנסים לעולם השטח עם אופנוע מוטוקרוס ראשון, שיתחרה בעונה הקרובה ויהיה הראשון בליין דגמים; לטובת הפיתוח שכרו את שירותיו של טוני קאירולי

למרות כל מיני שמועות, למהלך הזה לא ציפינו: בדוקאטי נותנים מידע ראשוני על אופנוע מוטוקרוס חדש שנמצא בפיתוח כבר שנתיים ויושק בשנה הבאה באליפות איטליה במוטוקרוס – הראשון מבין סדרת אופנועי שטח; לצורך הפיתוח נשכר טוני קאירולי – 9 פעמים אלוף העולם במוטוקרוס.

בדוקאטי משחררים פצצה רצינית ומצהירים שהחברה נכנסת לראשונה לעולמות השטח המקצועיים עם אופנוע מוטוקרוס חדש שנמצא בפיתוח. האופנוע, שנקרא כרגע דוקאטי MX, נמצא בפיתוח במשרדי המחקר והפיתוח של דוקאטי בבולוניה מזה שנתיים, ובעונה הבאה דגם אבטיפוס שלו אמור להתחרות באליפות איטליה במוטוקרוס. המשמעות היא שדגם סדרתי אמור לצאת בעוד כשנתיים או פחות.

בדוקאטי לא מציינים שום פרט טכני (למעט מנגנון הנעת שסתומים מסוג דזמודרומיק), וגם לא ידוע אם הדוקאטי MX הוא בנפח 250 או 450 סמ"ק, אולם בהצהרה מדברים בדוקאטי על ליין מנועי ואופנועי שטח, כך שקרוב לוודאי שבעתיד יהיו מנועי 250 ו-450 סמ"ק מרובעי פעימות, ושיהיו אופנועי מוטוקרוס לצד אופנועי אנדורו. ייתכן שגם יהיה דגם בנפח ביניים סביב 350-300 סמ"ק לרוכבי הובי.

לצורך פיתוח אופנוע המוטוקרוס החדש בדוקאטי שכרו את שירותיו של אנטוניו קאירולי, האיטלקי שזכה ב-9 אליפויות עולם במוטוקרוס (3 במדי ימאהה ו-6 עם ק.ט.מ) ושפרש מרכיבה תחרותית לפני שנתיים. קאירולי הצטרף לצוות הפיתוח של הדוקאטי MX, והוא ישמש כרוכב מבחן ופיתוח.

בדוקאטי חתמו חוזה גם עם קבוצת Maddii Racing – קבוצת מוטוקרוס גדולה ומנוסה, אשר תריך את האופנוע באליפות איטליה במוטוקרוס בעונה הבאה עם הרוכב אלסנדרו לופינו, 8 פעמים אלוף איטליה במוטוקרוס ואלוף מוטוקרוס האומות ב-2-21. לופינו ישמש כרוכב המרוצים באליפות איטליה במוטוקרוס, וכן יהיה רוכב פיתוח לצד קאירולי.

ידיעה מעניינת ביותר, שכן טריומף ודוקאטי – שתי חברות אירופאיות המתמחות בכביש – נכנסות לעולם השטח המקצועי. נמשיך כמובן לעקוב.

DM_Ducati MX _03__UC567896_Mid

DM_Ducati MX _02__UC567894_Mid

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    נו יופי, אז מה הבשורה? הורדתם עוד מאית שנייה להקפה? גם ככה הכל תלוי ברוכב.
    אתם משעממים, כמו רוב היצרנים בתחום.
    קחו למשל את קוואסאקי שהביאו 2 דגמים חשמליים, זו בשורה.
    תביאו איזה כלי שעובד על מימן, זו בשורה!
    אבל להביא עוד משהו זהה לשאר? גם ככה הסינים עוקפים את כולם בסיבוב, וגם בהקפה אוטוטו, ובמחירים שפויים!
    והלקוח הישראלי שלא חכם במיוחד, ממשיך לקנות בעשרות ומאות אלפי שקלים, ויורה לעצמו ברגל. במקום להתאחד, לא לרכוש, לגרום ליבואנים ללחוץ כלפי מעלה (כי האזרח הקטן לא יכול לעשות זאת), ואז אולי נראה איזו בשורה פה. גם במחירים. קדימה להתעוררררררר.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן