בחודש הבא יוצג ההונדה אפריקה טווין החדש עם מנוע ה-1,100 סמ"ק. לדגם החדש התווספה גרסת פרימיום חדשה המתייצבת ראש בראש מול המתחרים האירופאים היוקרתיים.
כתבנו כבר הרבה על גרסת ה-1,084 סמ"ק החדשה של האפריקה טווין, עם 105 כ"ס משוערים, שתוצג אוטוטו. ה-CRF1100L ימשיך את האבולוציה של דגם האדוונצ'ר המוצלח של הונדה שאיתנו כבר מ-1988 (ובגרסתו החדשה מ-2015). הפעם בהונדה מציגים גרסה נוספת ומאובזרת לאפריקה, שתתייצב ישירות מול החזית הטכנולוגית בדמותם של הק.ט.מ 1290 סופר אדוונצ'ר S החדש ל-2020, הב.מ.וו R1250GS והדוקאטי מולטיסטראדה 1260 אנדורו.
הונדה תציע באפריקה החדש קודם כל מערכת מתלים חשמליים סמי-אקטיביים שמשנים את רמות השיכוך לפי תנאי הדרך על-מנת לקבל אחיזה אופטימלית, וככל הנראה שהם יציעו מצבי שיכוך ועומס קפיץ שונים למצבי רכיבה שונים (ספורט, תיור, שטח, וכן רוכב אחד, צמד רוכבים וכו'). כמובן, שניתן יהיה גם לכוון בנפרד כל בולם לפי רצון הרוכב. גרסה זו גם תציע צג TFT משוכלל בקרות אחיזה, מצבי ניהול מנוע / אופנוע, מצערת חשמלית משודרגת ו-ABS להטיה. דגם זה יוצע עם האופציה לגיר רגיל ולגיר ה-DCT האוטומטי. במקביל, ימשיכו להיות מיוצרים הגרסה הרגילה, גרסת ה-DCT, וכן גרסת האדוונצ'ר ספורט.
נזכיר שאחיו הקטן של האפריקה – בנפח 850 סמ"ק – צפוי להצטרף וכן מנוע חדש עם מערכת הזרקה ישירה שיוצג בשנת 2022 כהתמודדות עם תקנות יורו 6 שעוד לא פורסמו.
בהונדה צפויים לחשוף את ה-CRF1100F על כל גרסאותיו כבר בשבועיים הקרובים. נמשיך לעדכן.