עופר-אבניר, יבואנית אפריליה לישראל, מודיעה על הגעתם של ה-SR125 – קטנוע אורבני עם רצפה שטוחה, וה-RS457 – אופנוע ספורט המתאים לצעירים עם מנוע טווין מקבילי חזק, משקל קל ומראה איטלקי טהור.
האפריליה SR125 הוא קטנוע אורבני שמתווסף ל-SR GT – קטנוע האורבן-אדוונצ'ר, כשהוא נצר למשפחת ה-SR הוותיקה. המנוע הוא מסוג i-get מוזרק דלק ומקורר אוויר, בנפח 125 סמ"ק עם 14.75 כוחות סוס.
החישוקים במידות 14″ עם צמיגים בגודל 120/70, גובה המושב עומד על 780 מ"מ. מערכת הבלימה כוללת דיסק בקוטר 220 מ"מ מלפנים ותוף מאחור. יש תא האחסון מתחת למושב עם תאורה ושקע USB. יש פנסי LED מלפנים, מסיט רוח כהה ולוח שעונים LCD.
מחירו של האפריליה SR125 עומד על 13,980 ש"ח.
במהלך שנת 2020 הציגו באפריליה פלטפורמה חדשה וחשובה עבורם הכוללת את הטוארג 660, הטואונו 660 וה-RS660. התייחסנו אליהם כאל הכלים החשובים ביותר של אפריליה בעשור האחרון, אם לא יותר, שעשויים להחזיר את אפריליה לתודעה (ולמכירות), כשהם פונים למיינסטרים האופנועני הגלובלי.
באפריליה הציגו את האח הקטן, עם עיצוב בקורלציה מלאה למשפחה. מנוע הטווין המקבילי, בנפח 457 סמ"ק, מספק את המקסימום המותר בקטגוריית הרישוי A1 עם 47.6 כ"ס ב-9,400 סל"ד ומומנט 4.44 קג"מ ב-6700 סל"ד. המנוע מקורר נוזל, ובעל ארבעה שסתומים וגל-זיזים עילי כפול. יש בקרת אחיזה הניתנת לניתוק ומצערות חשמליות עם 3 מצבי ניהול. קוויקשיפטר מגיע כמערכת אופציונאלית. נציין כי לפני כחודשיים הציגו באפריליה את הטואונו 457, כשהשנה הם צפויים להציג את הטוארג 457 שישלים את משפחת הדגמים.
ל-RS457 שלדת קורות אלומיניום הנראית דומה לאח הגדול, עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ עם כיוון עומס קפיץ ומהלך גלגל של 120 מ"מ. מאחור יש בולם המתחבר לזרוע אחורית מפלדה עם מהלך גלגל של 130 מ"מ. חישוקי ה-17″ עם צמיגים במידות 110/70 מלפנים ו-150/60 מאחור, עם מערכת בלימה הכוללת דיסק בקוטר 320 מ"מ מלפנים עם קליפר רדיאלי בעל ארבע בוכנות, ודיסק אחורי בקוטר 220 מ"מ עם קליפר בעל בוכנה בודדת. יש מערכת ABS הניתנת לניתוק על הגלגל האחורי. המשקל היבש המוצהר עומד על 159 ק"ג, כשמילוי 13 הליטר במיכל הדלק שם את המאזניים על 175 ק"ג. ל-RS457 צג TFT בגודל 5″ ותאורת LED היקפית.
האפריליה RS457 החדש מתייצב בקטגוריית A1 כשמחירו 49,580 ש"ח.