דף הבית / חדשות / פנטיק מציגה XEF ראלי בשתי גרסאות
Fantic-XEF-Rally-Factory-## (5)

פנטיק מציגה XEF ראלי בשתי גרסאות

פנטיק מציגה את ה-XEF ראלי, שנועד לרוכבי המדבר, בשתי גרסאות - רגילה לחובבים ופקטורי במהדורה מוגבלת לרוכבים מקצועיים

פנטיק מציעים את אופנוע הדקאר ללקוחות פרטיים: XEF ראלי ו-XEF ראלי פקטורי במהדורה מוגבלת של 50 יחידות.

בפנטיק מציגים שתי גרסאות ראלי המתבססות על הניסיון שרכשו במרוצי המדבר השונים, כאשר הדקאר נמצא בראשם. ה-XEF ראלי וה-XEF ראלי פקטורי בנויים על הפלטפורמה של ה-XEF450 אנדורו (שבנוי בתורו על בסיס הימאהה WR450F). הגרסה הבסיסית מיועדת לרוכבים חובבים של סופי שבוע או מרוצי מדבר מקומיים, ואילו גרסת הפקטורי מאפשרת לצאת מחר לדקאר עם האופנוע, ומיועד לרוכבים פרטיים הרוצים להיכנס למרוצי מדבר ברמה המקצועית.

פנטיק XEF ראלי פקטורי
פנטיק XEF ראלי פקטורי

המנוע הוא חד-צילינדר בנפח 450 סמ"ק עם גל-זיזים עילי כפול עם מבנה המנוע ה'הפוך' – היניקה מלפנים, הפליטה מאחור והצילינדר מוטה אחורנית. אין נתון הספק רשמי, אך הוא אמור לעמוד על סביב 60 כ"ס. השלדה עשויה מאלומיניום, ובולמי הקאיאבה מורכבים ממזלג קדמי ההפוך בקוטר 48 מ"מ מסוג קארטרידג' סגור (AOS – ר"ת Air Oil Separate – כלומר הפרדה בין תא השמן ותא האוויר). מהלך הבולמים הוא 310 מ"מ מלפנים ו-300 מ"מ מאחור. מיכל הדלק בנפח 30 ליטר מחולק למעשה לחלק מרכזי ולחלק קדמי לטובת הגנה וחלוקת משקל.

לפנטיק XEF ראלי מערכת בלמים עם דיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ מלפנים ו-245 מ"מ מאחור. בסיס הגלגלים עומד על 1,480 מ"מ, גובה המושב על 955 מ"מ והמשקל המלא על 140 ק"ג. יש מסך שליטה וניווט ('מסך ראלי') בגודל 7″ עם מערכת שליטה של אנדרואיד וסוללה פנימית שמאפשרת לנתק אותו מהאופנוע ולהזין את המסלולים בנפרד. מחירו המשוער צפוי לעמוד על כ-17 אלף אירו.

גרסת ה-XEF ראלי פקטורי תוצע ב-50 יחידות בלבד, ומתווספים אליה גם תושבות מובנות ביחידת התאורה לטובת מכשירי הניווט עם כפתורי שליטה מהכידון. יש מערכת קירור שמן מוגדלת, נאבות גלגל מחוזקות, משכך היגוי הידראולי, מערכת פליטה מלאה של ארו החוסכת 1.5 ק"ג, וארגז כלים מקצועי בנפח 144 ליטר. הפנטיק XEF ראלי פקטורי נועד לרוכבי מרוצים הרוצים להתחרות בענפי המדבר הקשוחים, אך אינם תחת קבוצת מפעל רשמית. הראלי מאפשר לרוכבים הפרטיים את הכלי הקרוב ביותר לאופנוע המפעל, כאשר מחיר כל יחידה צפוי לעמוד על כ-25 אלף אירו.


Fantic-XEF-Rally-Factory-## (4)

Fantic-XEF-Rally-Factory-## (1)

Fantic-XEF-Rally-Factory-## (3)

Fantic-XEF-Rally-Factory-## (2)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן