קוואסאקי הציגו שלושה דגמים חדשים לשנת 2020: דגם המוטוקרוס הקטן שלהם – KX250, ושני דגמי אנדורו / קרוס קאנטרי – KLX230R, KLX300R ו-KLX230 דו"ש.
בדומה ל-KX450, בקוואסאקי משחררים את האות F משם הדגם של ה-KX-F250 ומורידים במשקל של המדבקה. עדיין מדובר על מנוע ה-249 סמ"ק מרובע הפעימות, שהשנה קיבל שדרוגי מנוע ושלדה ובולמי קאיאבה חדשים. המנוע מקבל מובילי שסתומים חדשים, שמאפשרים נשימה בסל"ד גבוה יותר ותפוקת כוח טובה יותר, ובנוסף – על פי קוואסאקי – עמידות ואמינות לאורך זמן. מזלג הקאיאיבה בקוטר 48 מ"מ מגיע, כמו הבולם מאחור, עם קפיצים חזקים יותר. הדיסק האחורי גדל ב-10 מ"מ ל-250 מ"מ. ה-KX250 מגיע עם התנעה רגלית ועם בקרת זינוק, שבלחיצת כפתור משנה את מפת ניהול המנוע בשני ההילוכים הראשונים על מנת לאפשר הורדת כוח יעילה יותר. המערכת מתנתקת ברגע שהרוכב מעביר להילוך שלישי.
בגזרת האנדורו, בקוואסאקי מתגברים את ה-KLX110 ו-KLX140 בשלושה דגמים נוספים: KLX300R, KLX230R, KLX230. הדגם הגדול – המגיע ללא אביזרי תקינת כביש ומיועד לשטח בלבד – נושא מנוע ארבע פעימות בנפח 292 סמ"ק, עם גל זיזים עילי כפול, מקורר נוזל ומוזרק דלק. הוא מגיע עם התנעה חשמלית וגיר של 6 הילוכים. המזלג בקוטר של 43 מ"מ עם מהלך של 285 מ"מ, ויש כמובן גלגל 21″ מלפנים ו-18″ מאחור. לפי קוואסאקי הוא מוגדר כשילוב בין אופנוע הובי לאופנוע מרוצים. אין נתון הספק.
דגמי ה-230 מגיעים עם מנוע מקורר אוויר בנפח 233 סמ"ק, בעל מערכת הזרקת דלק, התנעה חשמלית וגיר של 6 הילוכים. דגם ה-R – המיועד גם הוא לשטח בלבד ומגיע ללא תקינת כביש – מגיע עם מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ ומהלך גלגל של 250 מ"מ מלפנים ומאחור, וכן גלגל 21″ מלפנים ו-18″ מאחור. הדגם ללא ה-R מוגדר כדו"ש ומגיע עם אותו המנוע, מזלג קדמי ללא אפשרויות כוונון ומיכל דלק גדול יותר. לגרסה זו תוצע גם אופציה ל-ABS. בנוסף, יש לו תא כלים, לוח שעונים שונה ואביזרי כביש לתקינת כביש מלאה.