הארלי-דיווידסון, חברה שתמיד בחרה לדבוק בקו אופנועי הקאסטום השמרני שלה, חוותה שנים לא פשוטות עם בריחת לקוחות וירידה במכירות. כחלק מתכנית אסטרטגית להעלות את מה שבאמת חשוב – מכירות, בחרו בהארלי להציג בשנה הקרובה אופנועים חדשים עבור המותג – בתחום החשמלי, סטריטפייטר ואדוונצ'ר כביש – זאת במטרה לגייס לקוחות חדשים שמעולם לא ראו את עצמם על אופנוע של מלאכי הגיהינום.
תחום נוסף אליו פונים בהארלי-דיווידסון הוא אופנועים מתחת ל-500 סמ"ק, שם המכירות והכסף הגדול נמצאים – בטח בשווקים כמו הודו ואסיה. השמועות על כך היו באוויר בשנה האחרונה, וההשערות של כולם היו שהארלי יקימו שת"פ או מפעל בהודו, אך לבסוף האמריקאים פנו לשוק לא פחות גדול – סין.
בהארלי הודיעו על שיתוף פעולה עם חברת Qianjiang Motorcycle Company הסינית, בין השאר בעלי הבית של אופנועי בנלי, במטרה לייצר בייבי הארלי בנפח 338 סמ"ק. לפי האיור שהארלי שחררה מדובר על נייקד קטן בעל מנוע טווין מקבילי, אך סביר להניח שעל בסיס אותה הפלטפורמה ייבנו דגמים נוספים. הבחירה בסין אמורה להיות הצעד הראשון, ומשם הארלי יתרחבו לשאר השווקים הרלוונטיים במטרה, לטענתם, להגדיל את המכירות בלא פחות מ-50% ב-7 שנים הבאות.
האופנוע החדש צפוי לצאת כבר לקראת אמצע שנת 2020, ואנו משערים שנזכה לראות אותו גם אצלנו.
גם ככה זה אופנוע לא יעיל בעליל. נפח מליון cc ו 50 כ"ס אז מה יהיה בנפח הזה? 5 כ"ס? נטו פוזה.
בטח יהיה מנוע יותר סטנדרטי 30-47 כ"ס