MV אגוסטה מציגה מהדורה מוגבלת לברוטאלה החדש, ממנה תיוצרנה 300 יחידות אשר יהיו בעצם גרסת הקצה של הברוטאלה הסטנדרטי.
האורו (זהב באיטלקית) יגיע יחד עם קיט מרוצים קרבי במיוחד הכולל מערכת פליטה של SC-Project, שיחד עם הטכנולוגיה של ה-F4 באליפות העולם מעלה את ההספק מ-205 ל-209 כ"ס, בין היתר על-ידי הורדת החיכוך בחלקי המנוע.

רוב חלקי המנוע שודרגו (רובם הגיעו מה-F4), הפכו קלים יותר, יחד עם ציפוי DLC שהוצג קודם השנה ב-F4 קלאודיו. יחס הדחיסה בא גם הוא מה-F4, גל הארכובה יוצר מחדש בכדי להוריד משקל, וכל אלו יחד הופכים את פעולת המנוע לחלקה, חזקה ואחידה יותר.
בצד האלקטרוני הברוטאלה אורו מגיע עם מסך TFT בגודל "5, עם בקרת אחיזה בעלת 8 מצבים, בקרת ווילי וקוויקשיפטר, תאורת LED עם טכנולוגיית DRL, ועוד.
האורו שוקל 186 ק"ג יבשים (184 ק"ג עם קיט השיפור), והוא מצויד במערך הבולמים של אוהלינס TTX36 מאחור ו-NIX מלפנים ובלמי ברמבו בקוטר 320 מ"מ. ב-MV אגוסטה מודיעים על כנפי הקרבון אווירודינמיות חדשות שיעזרו לאורו להיות יציב גם במהירויות של 200 קמ"ש ומעלה. בנוסף, יש שפע חלקי קרבון כמו כיסוי קלאץ' מקרבון, חישוקי קרבון, כנפי קרבון סביב הרדיאטור ועוד.
מהאורו האקזוטי ייוצרו 300 יחידות בלבד, וכמו שנראה עכשיו MV אגוסטה עלתה שוב על דרך המלך, ואנחנו רק מקווים לראות עוד יציאות כאלה.
🤩🤩🤩
אתם באים בטוב על הבוקר
העיצוב מושלם. עכשיו נשאר לטפל בעניין האמינות.