תרשים פטנט שנחשף מראה שבאינדיאן עובדים על דגם נוסף עם מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל החדש של הצ'לנג'ר, עם שלדת אלומיניום, או על התאמתו לדגמים קיימים של הצ'יף והרואדמאסטר.
באינדיאן חשפו תרשים פטנט לדגם חדש לגמרי הנושא – לפי הרדיאטור בחזית – מנוע וי-טווין מקורר נוזל. המנוע היחיד, עם קירור נוזל, שלהם הוא מנוע ה-PowerPlus החדש המורכב בדגם הצ'לנג'ר החדש. נפח מנוע הווי-טווין הנוכחי, כאמור מקורר הנוזל, הוא 1,769 סמ"ק, והוא מספק 120 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין הצילינדרים יש זווית של 60°, ומערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר.
התרשים עדיין לא מסביר אם באינדיאן בוחרים להציג דגם חדש עם המנוע בנפח שונה – משום שהוא מאוד דומה לצ'לנג'ר – ועל-פי השמועות גם יישא שלדת אלומיניום חדשה. המיוחד בשלדה אשר בתרשים הוא שילוב שלושה פתחי יניקת אוויר בחלקה התחתון של השלדה, ומשם למסנן האוויר לפני שהאוויר עולה לכיוון מערכת הזנת הדלק.
אופציה נוספת היא שבאינדיאן יבחרו לשתול את המנוע הזה והשלדה החדשה בדגמי קצה של הצ'יף והרואדמאסטר, אשר מונעים עם מנועים מקוררי אוויר. הסיבה לכך היא האפשרות לעמוד יתר בקלות בתקנות זיהום האוויר העתידיות.
אנו מאמינים, שלקראת סוף השנה הנוכחית התמונה תתבהר בנוגע לסוגיה.
בנוסף, באינדיאן שחררו בשורה לבעלי אייפון: מעתה ניתן להתחבר למערכת המולטימדיה עם מסך ה-7″ – RideCommand בשפתם – דרך Apple CarPlay שמחבר את כל פונקציות הסלולר למסך המרכזי ומוסיף גם מערכת ניווט מובנית ומצב בקרה על צריכת הדלק.