בבנלי הציגו את ה-TRK800, שמכניס את החברה לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני-גדול לכביש עם מנוע טווין מקבילי בנפח 754 סמ"ק.
גרסת האדוונצ'ר בנפח בינוני החדש של בנלי כוללת את המנוע של הלאונצ'ינו 800. המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 754 סמ"ק אשר מפיק כאן 76 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד. הוא בעל 4 שסתומים לצילינדר וגל זיזים עילי כפול. תיבת ההילוכים בת 6 מהירויות, ויש קלאץ' מחליק כסטנדרט.
מערכת המתלים מורכבת ממזלג מרזוקי הפוך בקוטר 50 מ"מ עם מהלך של 170 מ"מ – מתכוונן בצורה מלאה, כשמאחור יש בולם עם מהלך של 170 מ"מ וכיוון עומס קפיץ. מערכת הבלימה מורכבת מברמבו כפול מלפנים עם דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים, ומאחור דיסק בודד בקוטר 260 מ"מ. יש חישוקי שפיצים במידות 19″ מלפנים ו-"17 מאחור, עם צמיגי פירלי סקורפיון STR במידות 110/80 מלפנים ו-150/70 מאחור – מה שאומר אדוונצ'ר-כביש עם יכולות שבילים מסוימות. מיכל דלק המכיל 22 ליטר והמשקל היבש עומד 226 ק"ג.
מבחינת מערכות אלקטרוניקה ובקרות, ה-TRK מציע מסך TFT בגודל 7″, וכן פנסי LED היקפיים, כולל אורות יום אוטומטיים DRL בפנסים הראשיים, שהם חלק מהעיצוב המוקפד, שלוקח את עיצוב ה-TRK502 צעד אחד קדימה. יש כמובן גם מערכת ABS, וזהו.
הבנלי TRK800 צפוי לצאת לשוקים במחצית השנייה של 2022 והוא יגיע גם לישראל, אם כי מחיר טרם פורסם.