על השמועות שעלו לגבי דגם חדש במשפחת המולטיסטראדה לבית דוקאטי כבר כתבנו. מנוע ה-V4 של דוקאטי הוכיח את עצמו בכל התחומים עם דגמי הפניגאלה ומצא את מקומו גם בסטריטפייטר החדש.
הגיוני, אם כך, לחפש לו מארח חדש בדמות הספורט-טורר-אדוונצ'ר – המולטיסטראדה. מנוע ה-L-טווין טסטרהסטרטה עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר לבינתיים בגרסאות ה-1260 וה-1260 אנדורו, אך כנראה שחייבים להמשיך ולהתקדם קדימה.
דגם ניסוי של מולטיסטראדה V4 'נתפס' באיטליה. לפי מה שאפשר לראות אין כרגע שינוי עיצובי משמעותי לעומת הדגמים הקודמים, אך יכול להיות שזה עוד ישתנה. כזכור, דגמי הפניגאלה V4 – מבחינת עיצוב ומכלולים – המשיכו את קו קודמיהם עם מנועי ה-V2, וכנראה בדוקאטי יבחרו בקו הזה. האזינו להאצה (בריחה?) של הדגם מהצלם – בהחלט צליל שמתאים לנו.
לדעתנו דוקאטי ישאירו את דגמי ה-950 המוצלחים כמו שהם, בדומה ל-959 החדש במשפחת הפניגאלה שממשיך עם מנוע ה-V2.
הצליל של ה v2 היה יותר טוב.
ועדיף המומנט על ההספק
לא בטוח בכלל שזה המולטיסטראדה, ראה צבעי ההסוואה (סופרמן).