דף הבית / חדשות / דוקאטי מציגה: מולטיסטראדה V4 S גרנד טור
MY24_Ducati_Multistrada_V4s_Grand_Tour_053_UC549526_Mid

דוקאטי מציגה: מולטיסטראדה V4 S גרנד טור

בדוקאטי מציגים גרסה נוספת למשפחת דגמי המולטיסטראדה - החוגגת 20 שנה - עם הגרנד טור, שמקבל אבזור נוסף לגרסת ה-V4 S רדאר הנוכחית

בדוקאטי מציגים את גרסת הגרנד טור (Grand Tour) למולטיסראדה V4 S עם אבזור נוסף לאחסון, נראות ונוחות. 

בדוקאטי חוגגים השנה 20 שנים להצגתו של המולטיסטראדה 1000DS המקורי, לו קראנו הברווזון המכוער. הדוקאטי מולטיסטראדה ('דרכים רבות' באיטלקית) המקורי יצא בהפתעה בשנת 2003, והוא יועד להיות הכניסה של דוקאטי לנישה מתפתחת, שלימים תשמש כחזית הטכנולוגיה של כלל יצרני האופנועים – קטגוריית האדוונצ'ר-כביש-תיור. המולטיסטראדה ה-1000DS השתמש במנוע דזמודרומיק – וי-טווין מקורר אוויר בנפח 992 סמ"ק עם שני שסתומים לצילינדר. ההספק עמד על 85 כ"ס ו-9 קג"מ.

דוקאטי מולטיסטראדה V4 S גרנד טור
דוקאטי מולטיסטראדה V4 S גרנד טור

הדוקאטי מולטיסטראדה V4, שהוצג בנובמבר 2020 והגיע אלינו מעט אחרי (המבחן המלא בקישור), הוא הדור הרביעי של משפחת המולטיסטראדה הוותיקה של דוקאטי, כשלראשונה בדוקאטי משתמשים במנוע V4 חדש לגמרי וללא מערכת דזמו לשסתומים. הדגם מככב בראש רשימת הדגמים הנמכרים של החברה מבולוניה. לשנת 2022 הוא עבר עדכון קל שכולל  עדכוני אלקטרוניקה לבולמים החשמליים הסמי-אקטיביים המאפשרים להוריד את הגובה באופן אוטומטי. עוד גרסאות הן הפייקס פיק הספורטיבי יותר עם חישוקים במידות ספורטיביות, בולמים חשמליים סמי-אקטיביים ספורטיביים, בלמים מתקדמים, שלדה עם גיאומטריה שונה, קרבון, והרבה אלקטרוניקה וה-V4 ראלי עם יותר יכולות תיור ויותר יכולות שטח.

הגרנד טור החדש מקבל את השדרוגים שהוצגו בראלי וכוללים רגלית אמצע ומשקף חדש וגבוה יותר שמגן טוב יותר מרוח, מתכוונן כמובן. ליד מיכל הדלק יש תא ייעודי לטלפון, הכולל שקע טעינה USB, ועם מערכת אוורור חשמלית שתפקידה למנוע התחממות של הטלפון בזמן הטעינה. יש גם כונסי אוויר תחתונים המנתבים רוח אל רגלי הרוכב, וניתנים לסגירה על-ידי תריסים ידניים. בנוסף יש צמד מזוודות צד קשיחות, חימום לידיות, חימום למושב הרוכב והמורכב, פנסי ערפל LED נוספים, פתח תדלוק חדש שנפתח חשמלית וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. וצביעה שחורה לזרוע האחורית, כידון, משולשים ורגליות המורכב.

בדוקאטי מציגים גרסה נוספת למשפחת המולטיסטראדה V4, בדומה לגרסת ה-GT שהיתה למולטיסטראדה 1260. המחיר בישראל טרם נמסר, אך הוא צפוי להיות גבוה יותר מגרסת ה-V4 S רדאר, כלומר מעל 200 אלף ש"ח. נעדכן במחיר המדויק כשנקבל אותו. גרסת הגרנד טור צפויה להגיע לישראל בקרוב.

MY24_Ducati_Multistrada_V4s_Grand_Tour_104_UC549559_Mid

MY24_Ducati_Multistrada_V4s_Grand_Tour_092_UC549552_Mid

MY24_Ducati_Multistrada_V4s_Grand_Tour_119_UC549574_Mid

Ducati_MTS_GT_087_UC549639_Mid

MY24_Ducati_Multistrada_V4s_Grand_Tour_084_UC549522_Mid

MY24_Ducati_Multistrada_V4s_Grand_Tour_064_UC549537_Mid

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

25YM Honda CRF250R

הונדה מציגה את אופנועי המוטוקרוס של 2025

בהונדה מעדכנים ל-2025 את דגמי המוטוקרוס בנפחים 250 ו-450 סמ"ק עם שיפורי שלדה, בלמים ומנוע, ויש גם גרסת CRF250RWE חדשה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן