18 שנים רצופות בהן ק.ט.מ ניצחה בדקאר הסתיימו בדקאר 2020. שלושת הרוכבים החזקים ומנצחי העבר של המעצמה האוסטרית חוזרים במהדורת 2021 לנסות ולייצר רצף ניצחונות חדש.
טובי פרייס, סאם סאנדרלנד ומתיאס וולקנר הם השלישייה המובילה של ק.ט.מ אשר יעלו על הק.ט.מ 450 ראלי על-מנת לנשל את הונדה ממדרגת המנצחים. מנוע הק.ט.מ נלקח במקור מגרסת המוטוקרוס 450SX-F, אבל עבר הסבה לראלי, בין היתר על ידי הוספת כמות משמעותית של שמן יחד עם שתי משאבות שמן, הורדת יחס דחיסה לטובת עמידות, וכמובן הוספת הילוך שישי. הוא בעל גל זיזים כפול ו-4 שסתומים, נפח של 449.3 סמ"ק (קוטר 95 מ"מ, מהלך 63.4 מ"מ), והזנת הדלק על-ידי מערכת הזרקה של קייהין עם גוף מצערת בקוטר 44 מ"מ המופעל על-ידי כבל. ההספק עומד על יותר מ-60 כ"ס.
השלדה נבנתה במיוחד לדגם ממסבך משולשי פלדת כרומולי, הבולמים הם של WP XACT PRO – בקוטר 52 מ"מ מלפנים עם שסתום קוני, וזרוע אלומיניום מאחור עם בולם פקטורי ומערכת לינקים. הדיסק בקדמי בקוטר 300 מ"מ, הנפח הכולל של מיכלי הדלק (מלפנים ומאחור) עומד על 33 ליטרים, והמשקל היבש עומד על כ-140 ק"ג, בין היתר על-ידי שימוש נרחב בחלקי גוף ומיגונים מקרבון. בחזית יש מיגון רוח אווירודינמי ויחידת תאורה חזקה ויעילה.
המהדורה ה-43 של ראלי דקאר המפורסם תוזנק לפי התוכנית בינואר הקרוב עם 321 רכבים, מתוכם 108 אופנועים, אשר ירכבו למשך 12 ימים ו-7,646 ק"מ, ועם אמצעים שנועדו להבטיח את בטיחותם לאור התאונות הקטלניות בראלי של שנה שעברה. הדקאר יוזנק ב-3 בינואר 2021 ויhמשך עד 15 בינואר.