CVO (ר"ת Custom Vehicles Operation) מסמל אצל הרלי דיווידסון את גרסאות העילית מוגבלות הייצור, ובהארלי מציגים ל-2024 שתי גרסאות CVO נוספות, והפעם של הפאן אמריקה 1250 והרואד גלייד ST. בנוסף, שתי גרסאות תיור מתעדכנות גם הן ל-2024.
טיפול ה-CVO היוקרתי של הארלי מגיע השנה (לאחר שב-2023 זכו בו הסטריט גלייד והרואד גלייד) לשתי גרסאות נוספות שיקבלו צביעה הייחודית לסדרה, גרפיקה וגימור יוקרתיים יותר הנעשים בעבודת יד, סט מזוודות אלומיניום, ואביזרים נוספים מקטלוג השיפורים של הארלי.
הפאן אמריקה 1250 ספיישל מקבל ראשון את הטיפול, כאשר בנוסף לאמור מתווסף קוויקשיפטר (שכזכור היה חסר לנו מאוד במבחן), מגן גחון מאלומיניום, מגן מנוע ותאורה נוספת.
הפאן אמריקה 1250 הוא האדוונצ'ר היוקרתי הראשון של הארלי, שהוצג בתערוכת מילאנו של שנת 2019. לפאן אמריקה מנוע וי-טווין עם תזמון שסתומים משתנה בנפח של 1,252 סמ"ק עם 150 כ"ס ו-13 קג"מ. מעבר לאלקטרוניקת קצה (למעט קוויקשיפטר ורדאר) גרסת הספיישל הבכירה מגיעה עם מערכת בולמים חשמלית סמי-אקטיבית של שוואה הכוללת מזלג הפוך בקוטר 47 מ"מ עם מהלכי גלגל זהים מלפנים ומאחור של 191 מ"מ, וכן מערכת אופציונלית המנמיכה ב-5.8 ס"מ את האופנוע בעמידה לטובת הורדת מרכז הכובד והנחת הרגליים ביתר בטחון.
צפו בווידאו – הארלי דיוודסון פאן אמריקה 1250 ספיישל במבחן:
הדגם השני הוא הרואד גלייד ST, שנבנה בהשראת סדרת 'King of the Baggers' הצוברת פופולריות בארצות הברית. הרואד גלייד מעוצב עם פיירינג החזית שנקרא 'אף הכריש' (Sharknose) וכנף קדמית קטנה יותר לטובת מראה 'ספורטיבי'.
גרסת ה-CVO הולכת צעד קדימה ומציעה עוד שני מצבי ניהול מנוע: מסלול ומסלול פלוס ללא בקרות. הגרסה המקורית מציבה את המשקל על 382 ק"ג, שיורדים לכ-370 ק"ג בגרסת ה-CVO בעזרת שימוש בקרבון בחלקים שונים וטיטניום באגזוז. אלו סוחבים מנוע וי-טווין בנפח 1,977 סמ"ק ('מילווקי אייט 121' בשפה של הארלי) עם 128 כ"ס ולא פחות מ-19.7 קג"מ. מהדורת ה-CVO המיוחדת מוצעת כאן בצביעת לבן או שחור מיוחדים.
מעבר לגרסאות ה-CVO, בהארלי מעדכנים לשנת 2024 גם את הסטריט גלייד והרואד גלייד ה'רגילים'. שני הדגמים משתמשים במנוע הווי-טווין מסדרת המילווקי אייט (Milwaukee-Eight; שמונה) בנפח 117 אינצ'ים מעוקבים – 1,923 סמ"ק. למנוע 106 כ"ס ב-4,750 סל"ד ומומנט של 17.23 קג"מ ב-3,500 סל"ד נמוכים. העדכון מדבר על חלקים פנימיים חדשים לטובת ייעול עבודת המנוע והביצועים ומערכת קירור חדשה לשנת 2024 שגם אמורה להפחית את פליטת החום לרגלי הרוכב. יש שיפורים בהגנה מהרוח לרוכב, במושב, צג TFT חדש וענק למגע בגודל 12.3″ ומגבר קול (אמפליפייר) חדש למערכת השמע עם הספק של 200 וואט.