דף הבית / חדשות / הונדה: ה-CBR1000RR החדש נצפה במסלול
Fireblade_3

הונדה: ה-CBR1000RR החדש נצפה במסלול

ההונדה פיירבלייד החדש והמדובר נצפה במבחנים על המסלול; אמור להיות מוצג בתערוכת מילאנו הקרובה

ההונדה CBR1000RR פיירבלייד החדש, דגם 2020, נצפה בהסוואה מלאה במבחנים לצד דגם 2019

כבר כתבנו עליו ופרסמנו תמונה שכולנו מחזיקים אצבעות שכך הוא ייראה. מבחינת מה שאנחנו משערים שיהיה לו: המנוע כמובן יהיה ארבעה צילינדרים בשורה קלאסי, אך צפוי לקפוץ לאזור חיוג של 220 כ"ס בגרסה הרגילה לעומת 189 כ"ס בקודם (ה-SP יהיה כמובן חזק יותר), ובתקנות יורו 5.

Fireblade_2

מהצד הטכנולוגי יורכבו הכנפונים המתכווננים – וניתן לראות רמיזה להם בדגם המסווה בתמונות. בהונדה ימשיכו לשדרג את מחשב-העל שהוצג בדגם 2017 וימשיכו כמובן עם המצערת החשמלית. לא נשכח את עדכון 2020 לחיישן אינרציה IMU שמודד תאוצות ב-6 צירים, ושיתופם של אינספור חיישנים. כל המידע הזה מועבר למחשב מרכזי, ובעזרת תקשורת CAN-Bus מהירה הוא מעביר את המידע לשאר המחשבים של שאר הבקרות.

תהיה מערכת ABS מודרנית לכביש ולמרוצים שעובדת גם בהטיה. תהיה מערכת בקרת אחיזה עם הרבה מצבי התערבות וניתוק. אנו מניחים שכל מצבי בחירת כוח מנוע – 3 מהם מוכנים מראש ו-2 לבחירת הרוכב – ימשיכו. יהיו 3 מצבי בלימת מנוע, 3 מצבי בקרת ווילי, בקרת סטופי, ומסך תצוגה TFT צבעוני שמכיל את כל המידע שבעולם, שאפשר להחליף בו מסכים (למשל – מרוץ, כביש, טכנאי וכו'), ושאותו מתפעלים על-ידי מספר כפתורים בבית המתגים. תמשיך כמובן גם האופציה לקוויקשיפטר שגם מעלה הילוכים וגם מוריד.

הפיירבלייד  החדש – כאן רכוב על-ידי רוכב המפעל הגרמני סטפן ברדל – צפוי להיות מוצג בתערוכת מילאנו בנובמבר. אנחנו נביא את כל הדיווחים משם כמובן.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW-R18-2025-02

ב.מ.וו: עדכונים ל-R 18 על כל קשת הגרסאות

בב.מ.וו מעדכנים ל-2025 את כל חמש הגרסאות של ה-R 18, ומתמקדים במנוע, בשלדה, בעיצוב ובשיפור הנוחות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן