ההונדה SH300i הוא אחד הכלים הפופולריים באירופה. במדינות כמו איטליה, שבה קטנועי גלגלים גדולים נמכרים היטב באופן מסורתי, ה-SH300i מככב בראש טבלאות המכירות כבר שנים ארוכות. אצלנו בישראל קטנועי גלגלים גדולים הרבה פחות נפוצים, וחבל, שכן יתרונותיהם הדינמיים וכפועל יוצא הבטיחות האקטיבית גדולים לאין ערוך על-פני קטנועים עם גלגלי "14 או "13.
את ההונדה SH300i בחנו כאן בפול גז בשנה שעברה, וכעת הדגם החדש מקבל שדרוג: בהונדה מוסיפים ל-SH300i מערכת בקרת אחיזה (HSTC – ר"ת Honda Selectable Torque Control), שתפחית מומנט מהגלגל האחורי בעת החלקתו ותמנע את ההחלקה. מערכת כזו הפכה לסטנדרטית באופנועים גדולים בשנים האחרונות, וכעת היא עוברת בהדרגה גם לקטנועי איכות. ב-SH300i, אגב, המערכת ניתנת לניתוק בלחיצת כפתור.
פרט לבקרת האחיזה, בהונדה מרחיבים את השימוש במפתח הקרבה, וכעת הוא שולט לא רק על מתג ההצתה, אלא גם על הארגז המקורי בנפח 35 ל' שנמכר כמוצר אופציונלי.
אנחנו מאוד אוהבים את ה-SH300i, ומקווים שהצרכן הישראלי יבין את יתרונותיהם הגדולים של קטנועים עם גלגלי "16.