דף הבית / חדשות / ווג מציגה: DS 800 ראלי – אדוונצ'ר שטח
VOGE-Rally800 (18)

ווג מציגה: DS 800 ראלי – אדוונצ'ר שטח

בווג מציגים את ה-DS 800 ראלי - אופנוע אדוונצ'ר-שטח חדש עם חישוקי 21 ו-18 אינץ', מנוע טווין עם 95 כ"ס, מיכל דלק גדול וחבילת אלקטרוניקה מקיפה

בווג מציגים בתערוכת מילאנו 2024 אופנוע אדוונצ'ר חדש עם מכלולי שטח ומנוע טווין מקבילי חדש. בשלב זה לא פורסמו כל הנתונים, אך ממה שכן יש ניתן לקבל תמונה על האופנוע.

ה-DS 800 ראלי הוא אופנוע חדש לגמרי מבית ווג, והוא מיועד לספק יותר יכולות שטח מאשר ה-DS900X שהכרנו בישראל. נתחיל עם מנוע הטווין המקבילי החדש מבית לונסין (בעלי הבית של ווג) בנפח 798 סמ"ק עם 95 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-8.25 קג"מ ב-6,500 סל"ד. למנוע גל-זיזים עילי כפול וזווית בת 270° בין פיני גל הארכובה. נתון ההספק מאפשר גם להציע גרסה מוגבלת הספק לטובת בעלי רישיון A1.

ווג DS 800 ראלי - חדש ל-2025
ווג DS 800 ראלי – חדש ל-2025

הבולמים הם של קאיאבה עם אפשרויות כיול, כאשר בשלב זה אין נתון של מהלך הגלגל בכל צד אך ניתן לשער כי הוא יעבור את ה-200 מ"מ. מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ וגובה המושב על 850 מ"מ בתצורה הסטנדרטית. החישוקים הם במידות שטח, כלומר 21″ ו-18″, עם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR. הבלמים מתוצרת ניסין. מיכל הדלק מכיל 24 ליטר של נוזל ומעמיד את נתון המשקל המלא על 213 ק"ג – משמעותית קל יותר מגרסת ה-900 ששוקלת 220 ק"ג לפני מילוי הנוזלים.

אין מידע מלא לגבי האלקטרוניקה, למעט מסך TFT בגודל 7″ שיאפשר קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית, אולם לפי מידע שנמסר לנו מיבואני ווג בישראל – מערכות האלקטרוניקה והבקרות תהיינה מלאות ומקיפות. יש כמובן פנסי LED היקפיים, מצבי מנוע שונים ובקרות אחיזה ובלימה הניתנות לניתוק בירידה לשטח. בתקופה הקרובה ייחשפו פרטים נוספים, כשמועד ההשקה הרשמית צפוי לשנת 2025. המחירים גם צפויים להיות אגרסיביים ואטרקטיביים, בכדי להתמודד עם התחרות מבית.

800DS Rally_03

800DS Rally_02

800DS Rally_04

800DS Rally_06

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

25KB998Rimini_LF

חדש מבימוטה: KB998 רימיני לכביש

בבימוטה מציגים את ה-KB998 רימיני - גרסת ההומולוגציה החוקית לכביש של של ה-KB998 עם שלדה ומכלולים מבימוטה ומנוע שמגיע מהקוואסאקי ZX-10RR

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן