דף הבית / חדשות / מוטוגוצי: V7 חדש ל-2021
Motoguzzi-V7-2021-003

מוטוגוצי: V7 חדש ל-2021

ה-V7, כרטיס הכניסה הקטן בליין של מוטוגוצי, מקבל לשנת 2021 מנוע חדש עם יותר כוח, שיפורי מכלולים, וגם אלקטרוניקה עדכנית

המוטוגוצי V7 מתעדכן לשנת 2021 ומקבל את המנוע של ה-V85 TT וכן אלקטרוניקה חדשה.

ה-V7 הוא כרטיס הכניסה הקטן, הזול והוותיק – הV7 המקורי הוצג בשנת 1967 – לעולם הרטרו המיוחד של מוטוגוצי, והוא מהווה גם בסיס מצוין לקאסטומיזציה והתאמה אישית. ל-2017 קיבל הדור השלישי של ה-V7 מספר שיפורים קטנים, אך לשנת הדגם 2021 מקבל הדגם מנוע חדש לגמרי.

מוטוגוצי V7 - מקבל את המנוע של ה-V85 TT
מוטוגוצי V7 – מקבל את המנוע של ה-V85 TT

את מנוע הווי-טווין הרוחבי (גל ארכובה אורכי) בנפח 744 סמ"ק מחליף המנוע של ה-V85 TT. מנוע הוי-טווין אורכי בנפח 853 סמ"ק מפיק כאן 65 כ"ס ב-6,800 סל"ד (80 כ"ס באדוונצ'ר) ו-7.4 קג"מ ב-5,000 סל"ד (לעומת 52 כ"ס ו-6 קג"מ בדגם הקודם) כאשר 80% מהמומנט זמינים מ-3,000 סל"ד. בארץ תוצע גם גרסה מוגבלת הספק לרישיון A1. יש גם בקרת אחיזה רב-שלבית עם אפשרות לניתוק מלא.

ה-V7 מקבל כמה שיפורים בשלדת הפלדה כמו ראש היגוי מחוזק, רגליות הרוכב משנות מעט מיקום, ומושב הרוכב מתארך בקצת. צמד הבולמים האחוריים מבית קאיאבה עברו כיוונון חדש, מידת הצמיג האחורי גדלה ל-150/70 על חישוק 17″, ואילו הקדמי נשאר זהה ב-100/90 על חישוק 18″. יש כיסויי צד חדשים, כמו גם מגן בוץ אחורי ומערכת פליטה חדשה.

הסטון, שהוא הגרסה הבסיסית, מגיע עם מערכת פנסי LED היקפית ולוח שעונים חדש. גרסת הספיישל, אשר מגיעה עם חישוקי שפיצים, תפירות למושב, מערכת פליטה מצופה ניקל, מקבלת צבעים נוספים למבחר.

המוטוגוצי V7 החדש יגיע לישראל בתחילת 2021, מחירים טרם פורסמו.

מוטוגוצי V7 ספיישל
מוטוגוצי V7 ספיישל

Motoguzzi-V7-2021-002

Motoguzzi-V7-2021-009

Motoguzzi-V7-2021-004

Motoguzzi-V7-2021-016

Motoguzzi-V7-2021-020

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

RX 300 2T My25 (8)

בטא מציגה את דגמי המוטוקרוס לשנת 2025

בבטא מציגים את דגמי המוטוקרוס של 2025 - ה-RX450 וה-RX300 הדו-פעימתי שמציע השנה יותר כוח ושלדה חדשה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן