חברת לייטנינג האמריקאית הציגה רשמית את אופנוע הספורט, שאמור לבשר על מהפיכה בעולם האופנועים החשמליים. הדגם שהוצג מקביל לאופנועי 600 סמ"ק ספורטיביים כמו ימאהה YZF-R6 וקוואסאקי ZX-6R – ולא רק בעיצוב ובממדים, אלא שהוא גם מתומחר כמוהם, לפחות בשוק האמריקאי.

מכת הברק (לייטנינג סטרייק) יוצע בשני דגמים: האחד עם מנוע בהספק של 90 כ"ס, מומנט מרשים של 24.9 קג"מ (לשם השוואה, אופנוע ספורט בנפח 600 סמ"ק מציע קצת יותר מ-6 קג"מ), ומהירות מרבית של 218 קמ"ש. הגרסה השנייה היא גרסת הקרבון שבאה עם מנוע של 120 כ"ס, אותו נתון מומנט של 24.9 קג"מ, ומהירות מרבית של 242 קמ"ש.
הגרסה הסטנדרטית שוקלת 206 ק"ג ומגיעה עם סוללה שתספק טווח נסיעה של כ-112 ק"מ בעיר וכ-160 ק"מ מחוץ לעיר. ניתן לרכוש סוללה שתשפר את נתוני טווח הנסיעה ל-170 ק"מ בעיר ועד ל-240 ק"מ מחוץ לעיר. סוללה זו, שמוגדרת כטווח הבינוני בהיצע, תעלה לאופנוע 4.5 ק"ג במשקל ו-4,000$ לרוכב בכיס. הסטרייק יגיע כסטנדרט עם האופציה לטעינה ביתית שמיועדת לחניית לילה, ואופציה לחיבור בשלל תחנות ההטענה הפרוסות בארה"ב להטענה שתארוך עד 3 שעות. 1,500$ נוספים יקנו את האפשרות לרכוש מטען מהיר, שיטעין את הסוללה לטווח של 160 ק"מ בעשרים דקות בלבד.
גרסת הקרבון, שכאמור תגיע עם המנוע החזק והמטען המשודרג, תוצע במחיר של 20 אלף דולר. גרסה זו, שאמורה לפנות יותר לימי מסלול ותחרויות, תוצע עם בולמי אוהלינס משודרגים ובלמי ברמבו חזקים יותר, וכן עם לוח מחוונים עם לאפטיימר ו-GPS להצגת זמני הקפות.
על הנייר הבשורה היא המחיר, למרות שהשוואת מחירי קטגוריית ה-600 סמ"ק הספורטיבית תיתן לנו רק את הגרסה הבסיסית. לדעתנו הבשורה האמיתית היא הפיכת הבשורה החשמלית למשהו נחשק ומרשים. אופנוע שיספק את המהות האופנועית והכיף בדרך הייחודית שלו בלי לתת לרוכב הרגשה שהוא מתפשר על משהו ברצון שלו לשמור על הסביבה. לייטנינג יציעו את האופנוע בשלב זה רק לשוק האמריקאי, ובהמשך השנה יתחילו את השיווק גם בשאר העולם. בינתיים התחרות הגדולה ביותר שלהם היא מבית: חברת זירו מקליפורניה יתחילו למכור בהמשך השנה את גרסת הסטריטפייטר החשמלי שלהם – זירו SR/F. פרטים עליו בהמשך.