בפנטיק ממשיכים להרחיב את ליין דגמי האנדורו והמוטוקרוס בשנת 2022, עם XEF450 ארבע פעימות חדש לאנדורו ו-XX250 דו-פעימתי חדש למוטוקרוס.
פנטיק ממשיכה להרחיב ולשפר את שבעת דגמי האנדורו והמוטוקרוס המבוססים על הדגמים המקבילים של ימאהה. בפנטיק ממשיכים גם להשתפר בזירות הבין-לאומיות, עם פודיום באליפות ה-EnduroGP העולמית עם ה-XEF250 שהוצג בשנה שעברה. לשנת 2022 מוצג ה-XEF450 ארבע פעימות החדש לאנדורו, המבוסס בכבדות על ה-YZ450F של ימאהה – אם כי בפנטיק מתעקשים שיש הבדלים משמעותיים בפיתוח בין שני הדגמים, ורק המכלולים העיקריים לקוחים מימאהה. מערכת מיפוי המנוע מכוילת שונה לטענתם, כאשר אפליקציית ניהול המנוע כאן נקראת ‘WiGET’. בולמי הקאיאבה ובלמי הניסין דומים לאח מימאהה, והדגם מגיע עם צמיגי מצלר סיקס-דייז ומערכת פליטה של ARROW.

דגם המוטוקרוס הדו-פעימתי, ה-XX250, מתבסס על ה-YZ250 של ימאהה, אך כאן עם בוכנה של פנטיק רייסינג ומערכת מיפוי מנוע עם שני מצבים, כשהשליטה על-ידי כפתור הנמצא על הכידון. מכלולי השלדה לקוחים גם הם מה-YZ250 של ימאהה, כאשר השלדה היא מסוג עריסה כפולה ועשויה מאלומיניום. הבולמים של קאיאבה, כאשר המזלג הוא מדגם SSS (ר"ת Speed Sensitive System) בקוטר 48 מ"מ. מערכת הבלימה של ניסין, והדגם מגיע עם צמיגי פירלי ומערכת פליטה של ARROW.
ליין דגמי פנטיק לשנת 2022 כולל שלושה דגמי אנדורו (125 סמ"ק שתי פעימות, 250 ו-450 סמ"ק ארבע פעימות – בתמונה בראש הידיעה) וארבעה דגמי מוטוקרוס (125 ו-250 סמ"ק שתי פעימות, 250 ו-450 סמ"ק ארבע פעימות). הזיכיון לייבוא פנטיק לישראל עבר לידיים של מטרו מוטור, ונכון לעכשיו אין מידע לגבי מועד ההגעה של הדגמים לישראל.



