בקוואסאקי מגדילים את משפחת ה-650 סמ"ק עם גרסת RS (רטרו ספורט) חדשה ל-Z650, שמביאה עיצוב קלאסי עם מפרט מודרני.
המוטיב העיקרי בגרסאות RS (כמו לדוגמה ב-Z900 RS) הוא העיצוב, כאשר כאן מדובר בהומאז' ל-Z650-B1 משנת 1977. מיכל הדלק מעוצב בצורת טיפה ומכיל 12 ליטר, הפנס הקדמי עגול בציפוי כרום (אם כי זהו פנס מודרני עם תאורת LED), והזנב כולו מעוצב בסגנון רטרו.
הפלטפורמה היא של ה-Z650 – הנייקד בנפח בינוני עם מנוע הטווין המקבילי בנפח 649 סמ"ק שמספק 68 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט של 6.5 קג"מ ב-6,700 סל"ד – כמו ב-Z650 ונינג'ה 650. גם כאן תוצע גרסת A1 המוגבלת ל-47.6 כ"ס. השלדה מעט צרה יותר על-מנת להקל על הרוכב להוריד את הרגליים לקרקע, וגם גובה המושב תורם לכך עם 820 מ"מ (ואופציה למושב נמוך יותר של 800 מ"מ). מלפנים יש מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ"מ נטול יכולות כיוונון, ומאחור בולם אופקי המאפשר כיוון עומס קפיץ. חישוקי ה-17″ מוזהבים, ולוח השעונים הוא שילוב של אנלוגי ו-LCD.
מערכת הבלימה מורכבת מצמד דיסקים בעיצוב רגיל (לצמד האחים עיצוב תלתן לדיסקים) בקוטר 300 מ"מ עם שני בוכנות לקליפר ודיסק יחיד בקוטר 200 מ"מ מאחור עם מערכת ABS של בוש. המשקל המלא עומד על 187 ק"ג.
הקוואסאקי Z650RS צפוי להגיע לישראל, כאשר מחיר ומועד הגעה טרם נמסרו.