דף הבית / חדשות / קוואסאקי: ZX-25R קרבי לשוקי המזרח
קוואסאקי ZX-25R - כך ייראה גם ה-400?
קוואסאקי ZX-25R - כך ייראה גם ה-400?

קוואסאקי: ZX-25R קרבי לשוקי המזרח

קוואסאקי מציגה בתערוכת טוקיו נינג'ה רבע ליטר מהמם ומתקדם עם 4 צילינדרים, שמיועד - נכון לעכשיו - רק לשוקי מזרח

קוואסאקי מפציצים בתערוכת טוקיו עם נינג'ה ZX-25R חדש שמצויד במנוע 4 צילינדרים (!) ומכלולים איכותיים, ממש כמו שני אחיו הגדולים, אולם מיועד בשלב זה לאינדונזיה ויפן בלבד.

לצד ה-Z H2 החללי וה-W800 כרום הרטרו-קלאסי שהוצגו בתערוכת טוקיו, הציגו קוואסאקי גם גרסת רבע ליטר למשפחת הנינג'ה – ה-ZX-25R. האח הקטן, שדומה בכוונה מלאה לשני אחיו הקרביים – ZX-10R ו-ZX-6R, מונע על-ידי מנוע ארבעה צילינדרים (!) בנפח 249 סמ"ק, מקורר נוזל ועם גל זיזים עילי כפול (DOHC) ו-16 שסתומים. נתוני הספק לא פורסמו, ופול ההימורים נע סביב 60 כ"ס. הבייבי-נינג'ה, בכל מקרה, צפוי להיות חזק יחסית לקטגוריה וסקרימר אמיתי.

בחלקו הקדמי נמצא מזלג של גדולים – השוואה SFF-BP (ר"ת Separate Function Fork – Big Piston), בדיוק כמו בנינג'ה 600. הבלם הקדמי מופעל על-ידי קליפר מונובלוק רדיאלי – לטענת קוואסאקי הראשון שמורכב על אופנוע 250 סמ"ק. החישוקים עטופים בדאנלופ ספורטמקס GPR-300 קרביים.

בקוואסאקי גם לא חסכו גם בגזרת האלקטרוניקה: מערכת ניהול מנוע עם מצבי שליטה לבחירת הרוכב, בקרת אחיזה, קוויקשיפטר ומערכת ABS. סכימת הצביעה מגיעה היישר מ-KRT (ר"ת Kawasaki Racing Team).

כאמור, הקוואסאקי ZX-25R מיועד אך ורק ליפן ואינדונזיה, ולפי הנתונים ואיך שהוא נראה – חבל מאוד שכך.

Kawasaki-ZX-25R-005

Kawasaki-ZX-25R-006

Kawasaki-ZX-25R-004

Kawasaki-ZX-25R-003

Kawasaki-ZX-25R-002

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

P90579804_highRes

ב.מ.וו חושפת את ה-R 12 S – גרסת רטרו מיוחדת

בב.מ.וו מלבישים את ה-R 12 בבגדי רטרו משנות ה-70 בהשראת ה-R90S ומציגים את גרסת ה-S המיוחדת

תגובה אחת

  1. Avatar

    אפשר להזמין אחד?

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן