בק.ט.מ חושפים את ה-890 אדוונצ'ר המעודכן לשנת 2023 – עם עיצוב חדש וקרבי יותר לחלק הקדמי, עם שיפורים בכיול הבולמים ועם אלקטרוניקה מעודכנת.
לאחר חשיפת ה-890 אדוונצ'ר R המעודכן לשנת 2023, מתפנים בק.ט.מ להצגת הגרסה שמכוונת יותר לכביש – שלה יש משקף רוח גבוה יותר, מושב מדורג רחב בגובה סביר וכנף קדמית נמוכה הצמודה לגלגל הקדמי. קו העיצוב שהוצג בגרסת ה-R ממשיך גם כאן, עם חיבור יחידת התאורה הקדמית למיכל הדלק על-ידי פלסטיקה חדשה, ועם משקף חדש ואווירודינמי יותר. יש גם מושב חדש המאפשר בחירת גובה בין 840 מ"מ במצב הנמוך ועד 860 מ"מ במצב הגבוה.
מנוע הטווין המקבילי בנפח 889 סמ"ק נשאר ללא שינוי ומציע 105 כ"ס ב-8,000 סל"ד (לצד גרסת A1 מוגבלת ל-47.6 כ"ס) ומומנט של 10.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד. בולמי ה-WP XPLOR מקבלים כיול מחודש, ולטענת ק.ט.מ הם אמורים לספק שיכוך טוב לטובת נוחות. מלפנים יש מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ עם מהלך של 200 מ"מ, ומאחור יש בולם יחיד מסוג WP APEX (שהתווסף בשנת 2021) עם כיוון עומס קפיץ ואפשרות כיוון חדשה לשיכוך ההחזרה (ריבאונד). דגם 2023 מציע כיוונון קל יותר עם ברז חדש מאחור.
לשנת 2023 יש מסך TFT בגודל 5″, שמגיע עם זכוכית חדשה ועמידה יותר, גרפיקה מעודכנת וחיבור לשקע USB. המערכת תקרין גם תצוגת ניווט חדשה (turn-by-turn plus) ותצוגה של 10 מספרי טלפון לחיוג מהיר. ה-890 אדוונצ'ר מגיע עם מצב דמו (DEMO MODE) חדש אשר יציע את את אופציית ה'ראלי' בניהול המנוע ל-1,500 ק"מ הראשונים, ויאפשר לרוכב להחליט אם ברצונו לרכוש את האופציה שבתשלום. מעבר לכך, הרוכב מקבל מערכת ניהול מנוע הכוללת מצב כביש, גשם ושטח. בנוסף, מערכת ה-ABS להטיה מקבלת מודולטור חדש (9.3MP של בוש) ומצב ABS לשטח ייכנס בצורה אוטומטית במעבר למצב שטח במערכת ניהול המנוע. יש גם כפתור חדש להפעלת מאותתי חירום.
על חישוקי ה-21″ מלפנים ו-18″ מאחור יגיעו השנה צמיגי פירלי סקורפיון STR, שמשאירים את עיקר הביקורת שלנו על הדיסוננס שבין מערכת המתלים המוכוונת כביש לבין הגלגלים במידות השטח. לצד זה, כן יש הערכה שבק.ט.מ יציגו גרסת 'S' חדשה עם חישוקי 17″ יצוקים במהלך שנת 2023.
הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר, יחד עם גרסת ה-R הקרבית, צפויים להגיע בחודשים הקרובים לישראל. מחירים עדכניים טרם פורסמו, אך הם צפויים להיות מעט גבוהים יותר.
למה המחירים צפויים להיות "מעט" יותר גבוהים????? בשום מקום בעולם הם לא עולים מדגם לדגם רק בישרעהלל אין גבול לתיעוב.