דף הבית / חדשות / בקרוב בארץ: 3 דגמים חדשים של קאן־אם
ORV-MY26-MAVR-X-RC-LoftGreenSatin-Action-6221-RGB

בקרוב בארץ: 3 דגמים חדשים של קאן־אם

שלושה דגמים חדשים של קאן־אם, אשר הוצגו לאחרונה, יגיעו ארצה בתקופה הקרובה: טרקטורון חשמלי, אאוטלנדר בגרסת 6X6 ייחודית, ומאבריק R בגרסת X-RC קשוחה לסלעים

עופר־אבניר, יבואנית קאן־אם לישראל, ממשיכה להרחיב את פעילותה בשוק הטרקטורונים והפנאי בישראל עם שלושה דגמים חדשים אשר הוצגו לאחרונה וצפויים להגיע בקרוב: טרקטורון חשמלי ראשון בדגמי האאוטלנדר, לצד גרסת עבירות מעניינת של האאוטלנדר עם הנעת 6X6, וכן גרסת X-RC למאבריק R עם יכולות עבירות משופרות בטיפוס סלעים ונהיגת חול ומדבר. 

קאן־אם מאבריק R בגרסת X-RC
קאן־אם מאבריק R בגרסת X-RC

תחום הטרקטורונים החשמליים ייחנך עם האאוטלנדר. מדובר על הטרקטורון החשמלי הראשון של קאן־אם, שמיועד לשלב יכולות עבודה בשטח לצד נסיעה שקטה וחלקה יותר, עם הוצאות אחזקה ותפעול נמוכות יותר. המנוע החשמלי מפיק 47 כ"ס עם סוללה בקיבולת של 9 קוט"ש, שאמור, על־פי נתוני יצרן, לספק טווח נסיעה של 50–80 ק"מ, שתלוי כמובן לפי אופי השימוש.

המהירות המרבית עומדת על 80 קמ"ש, וניתן לברור בין הנעה 2X4 או 4X4 לפי הצורך. יש בולמי Smart Shox, בלימה רגנרטיבית ב־3 עוצמות ואפשרות לתנועה אחורה במהירות של עד 20 קמ"ש. טעינה ביתית מלאה אורכת 5 שעות ורבע, עם אופציה בתשלום  לטעינה מהירה מ־20% ל־80% בתוך כ־50 דקות באמצעות מטען מהיר. בקאן־אם מייעדים את הכלי בעיקר לחקלאים, עם אפשרות לרכיבת פנאי לא מאתגרת או רחוקה.

קאן־אם אאוטלנדר חשמלי
קאן־אם אאוטלנדר חשמלי

הטרקטורון השני הוא האאוטלנדר 6X6 – טרקטורון עם הנעה לכל ששת הגלגלים. פה מדובר על טרקטורון עבודה המיועד לנשיאת מטען כבד בארגז האחורי – עד 450 ק"ג – ולהתמודד עם עבירות מאתגרת. ה־6 על 6 יגיע ב־3 גרסאות מנוע המתחילות ב־650 סמ"ק עם 50 כ"ס, עד 1,000 סמ"ק עם הספקי מנוע לבחירה של 82 או 101 כ"ס. לכלי יכולת גרירה מרשימות של עד 830 ק"ג.

קאן־אם אאוטלנדר 6X6
קאן־אם אאוטלנדר 6X6

גרסת הקצה של הקאן־אם מאבריק R תגיע בגרסת X-RC, גרסת שטח שמיועדת לטיפוסי סלעים ובולדרים מאתגרים. הבסיס עם מנוע ליטר שמספק 240 כ"ס, גיר DCT כפול מצמדים ומבנה של טרופי טראק, מחליף את צמיגי ה־32″ ב־35″ מפלצתיים עם חישוקי בידלוק בקוטר 16″ וצמיגי קינג בעלי אחיזה מוגברת על סלעים, וכן מכלולי הנעה ותמסורת המתאימים לזחילה איטית. למאבריק R מנוע רוטאקס שלושה צילינדרים בשורה בנפח 999 סמ"ק, המספק 240 כ"ס. ההספק מתקבל בעזרתו של מגדש טורבו השומר על לחץ גדישה תמידי, וכמובן מערכת הזרקת דלק מתקדמת. את תמסורת הווריאטור המוכרת מחליפה מערכת DCT (ר"ת Dual Clutch Transmission – תמסורת כפולת מצמדים) עם שבע מהירויות. את ההילוכים ניתן להחליף בצורה אוטומטית או בשליטה ידנית דרך מנופים ליד ההגה.

ORV-MY26-MAVR-Connectivity-3175-RGB

גיהוץ השטח מתבצע דרך בולמי פוקס (2.5 PODIUM מלפנים ו-3.0 PODIUM מאחור) עם מהלכי גלגל של 63 ס"מ מלפנים ו-66 ס"מ מאחור, ומרווח גחון של 43 ס"מ. הבולמים האלקטרוניים האופציונליים – Smart-Shox –  מאפשרים 200 שינויי כיוון בשנייה, בהתאם לתוואי השטח.

סביבת הנהג מפוארת במיוחד עם מושבי ספורט, הגה ספורטיבי הכולל שליטה על מערכות אלקטרוניות, וכן אלקטרוניקה רבה. יש מסך TFT בגודל 10.25″ עם קישורית לסלולר, שיקוף אפליקציה, מסך ניווט ומצלמות דרך מלפנים ומאחור. יש גם תאורת LED מובנית חכמה המאירה לכיוון הפנייה.

מחירים ומועדי הגעה של שלושת הדגמים החדשים ייקבעו בסמוך למועד הגעת הכלים ארצה.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW R 12 GS (20)

חדש בארץ: ב.מ.וו R 12 G/S אנדורו

הב.מ.וו R 12 G/S – גרסת הומאז' ל–R80 G/S האייקוני משנות ה־80 – מגיע לישראל, עם מנוע בוקסר גדול, חישוק 21″ מלפנים והמון אלקטרוניקה וטכנולוגיה; המחיר: 145 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן