דף הבית / חדשות / דוקאטי מולטיסטראדה V4: כבר מוכן לייצור
Ducati-Multistrada-V4-Spy (4)

דוקאטי מולטיסטראדה V4: כבר מוכן לייצור

תמונות 'ריגול' נוספות של הדוקאטי מולטיסטראדה V4 החדש לגמרי מראות שהוא אוטוטו יוצג לעולם בגרסת הייצור הסדרתית

דוקאטי יציגו כדגם 2021 את המולטיסטראדה V4 החדש, עם מערכות בטיחות מתקדמות ו-190 כ"ס; כאן הוא נראה בגרסתו הסופית.

מאז חודש מרץ השנה, כשפרסמנו תמונות ריגול עם הסוואה, לא ראינו או שמענו על המולטיסטראדה V4 החדש. כולם ציפו שדוקאטי תציג אותו כבר בתערוכת מילאנו בשנה שעברה, אך בדוקאטי העדיפו להמשיך ולעבוד עליו ולהציג אותו כדגם 2021.

דוקאטי מולטיסטראדה V4 - מוכן לייצור
דוקאטי מולטיסטראדה V4 – מוכן לייצור

המנוע שייכנס לשלדה – V4 בנפח 1,103 סמ"ק – זהה לזה של הפניגאלה V4, ועבר גם לסטריטפייטר V4 החדש. בגרסת המולטיסטראדה הוא יכוון להספק מופחת מעט, אך לפי ההערכות יספק כ-190 כ"ס (214-208 כ"ס באחיו הספורטיביים) ומומנט גדול יותר על פני טווח רחב יותר. זרוע אחורית שונה רומזת על בסיס גלגלים קטן יותר משל המולטיסטראדה 1260, שעשוי לשפר את התנהגות הכביש והזריזות. השלדה שונה מעט מדגם ה-V2 ותורכב משלדת אלומיניום ושלדת זנב מפלדה. המנוע יהיה גורם נושא עומס בשלדה, ומלפנים נראה גלגל בקוטר 19″. החזית עברה קצת שינויים עיצוביים כדי לבדל את הדגם השלישי בסדרה.

המולטיסטראדה V4 החדש יכיל את מערכת ה-ARAS של דוקאטי (ר"ת Advanced Rider Assistance Systems) – מערכת המבוססת על מספר חיישנים – כולל חיישני רדאר קדמי (שניתן לראות בתמונות בין הפנסים) ואחורי – אשר מספקת התראות לרוכב על עצמים הנכנסים למרחב האופנוע כמו מכוניות או מכשולים, ועל-ידי כך מגבירה את הבטיחות האקטיבית.

פיתוחה של מערכת ה-ARAS החל ב-2016, בשיתוף עם אוניברסיטת מילאנו, ומטרתה לזהות עצמים הנמצאים בשטחים מתים של שדה הראייה והמראות, ולזהות הפרשי מהירויות גדולים בין האופנוע לבין כלי רכב אחרים – מלפנים ומאחור. בנוסף, פיתוח נוסף של אנשי דוקאטי על המערכת יאפשר למערכת להתממשק עם בקרת השיוט ולקבוע לא רק מהירות שיוט קבועה, אלא גם מרחק קבוע מכלי הרכב שנוסע מלפנים.

נמשיך לעדכן.

Ducati-Multistrada-V4-Spy (3)

Ducati-Multistrada-V4-Spy (2)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן