דף הבית / חדשות / אינדיאן מציגה FTR1200 מחודש
Indian-FTR1200-2021-012

אינדיאן מציגה FTR1200 מחודש

האינדיאן FTR - הפלאט טראק של אינדיאן מקבל שיפורים ושידרוגים קלים וכן חישוקי 17 אינץ' בחלק מהדגמים לשיפור היכולות בכביש

אינדיאן מיישרים קו לתקנות יורו 5 עם ה-FTR1200, ועל הדרך מבצעים מספר שינויים כמו החלפת החישוקים ל-17″ בחלק מהדגמים ושיפור האלקטרוניקה.

אינדיאן FTR1200 דגם 2021
אינדיאן FTR1200 דגם 2021

ה-FTR1200 נבנה בהשראת ה-FTR750 – אופנוע הפלאט-טראק של אינדיאן, שהחל מחשיפתו ב-2016 שלט באליפות הפלאט-טראק האמריקאית. לשנת 2021 משדרגים באינדיאן את הדגם, כאשר הוא ממשיך עם ארבע גרסאות: FTR1200R, FTR1200S, FTR1200 קרבון ו-FTR1200 ראלי.

השינוי העיקרי הוא הקטנת קוטר החישוקים מ-"19 מלפנים ו-"18 מאחור ל-17″ מלפנים ומאחור בשלוש מהגרסאות (חישוקים יצוקים), למעט הראלי. השינוי מאפשר עוד מבחר צמיגי כביש ספורטיביים (הצמיגים המקוריים של מצלר), וכן התנהגות משופרת על הכביש. בנוסף, זווית ההיגוי חודדה ומושב הרוכב הונמך ב-36 מ"מ – שני שינויים שאמורים לתרום גם הם לזריזות ולהתנהגות הדינמית. לבסוף, רוחב הכידון קטן ב-40 מ"מ ומהלך המתלים קוצר ב-30 מ"מ.

מנוע הוי-טווין בנפח 1,203 סמ"ק קיבל עדכוני יורו 5 וגם 3 כ"ס נוספים ל-125 כ"ס. נתון המומנט נשאר על 11.7 קג"מ. למנוע יש מיפוי מעט שונה, והצילינדר האחורי מתנתק בסל"ד סרק על-מנת להפחית ייצור חום. באינדיאן גם עבדו על שיפור ההתנעה הקרה. מפלט האקרופוביץ' מגיע כסטנדרט מדגם ה-S ומעלה.

אינדיאן FTR1200 קרבון
אינדיאן FTR1200 קרבון

הגרסה הבסיסית בהיצע (FTR1200) מקבלת את האופציה לכוון את הבולמים, בניגוד לדגם הקודם שבו היו בולמים לא מתכווננים. לגרסת ה-S מתווסף מסך מגע בגודל "4.3 עם קישורית בלוטות' (לעומת לוח מחוונים עגול בגרסה הרגילה), ואלקטרוניקה רבה הכוללת בקרת שיוט, בקרת יציבות כולל חיישן הטיה, ABS מתקדם הכולל בקרת אחיזה, בקרת ווילי, 3 מצבי ניהול מנוע (ספורט, סטנדרט וגשם), ושליטה על תגובת המצערת. גרסת הקרבון כוללת בולמים מתכווננים באופן מלא מבית אוהלינס, כולל בולם אחורי בעל מיכל גז חיצוני – כולם מוזהבים. הקרבון מגיע עם כנף קדמית, חופת פנס קדמי, כיסוי מיכל דלק הכולל את כיתוב הדגם, כיסוי מושב אחורי – כולם מקרבון, וכן צמד דודים של אקרופוביץ' עם גימור שחור מט.

ה-FTR ראלי נשאר עם חישוקי שפיצים בקוטר  19″ מלפנים ו-18″ מאחור, יחד עם כידון גבוה ב-50 מ"מ שעוזר לתנוחת רכיבה זקופה יותר. בנוסף, הוא מגיע עם חישוקי שפיצים, שעליהם צמיגי פירלי סקורפיון STR קרביים. יש גם משקף ראלי צנוע, וכן צביעה ייחודית בטיטניום מעושן עם מושב תואם בצבע חום.

דגמי האינדיאן FTR המחודשים יגיעו לישראל בסוף הרבעון השני של השנה או תחילת השלישי, כאשר מחירים טרם פורסמו.

אינדיאן FTR1200 ראלי
אינדיאן FTR1200 ראלי

Indian-FTR1200-2021-003

Indian-FTR1200-2021-006

Indian-FTR1200-2021-009

Indian-FTR1200-2021-014

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן