דף הבית / חדשות / איך נראה הריקול בגיר של ה-R1? (וידאו)
2016_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMCRB_DET_027_03

איך נראה הריקול בגיר של ה-R1? (וידאו)

כך נראות 16 שעות עבודה על הגיר של הימאהה YZF-R1 - בסרטון של 3 דקות

בשנה שעברה יצאה לשווקים הגרסה החדשה של הימאהה YZF-R1, במקביל לגרסת הפרימיום מוכוונת המסלול – R1M.

כמה חודשים לאחר מכן, בדצמבר 2015, פרסמה ימאהה ריקול עולמי הקורא לבעלי הכלים להגיע למרכזי השירות על מנת להחליף תיבת הילוכים. הסיבה: כשל אפשרי בתיבת ההילוכים, בעיקר בהילוך השני, שעלול לגרום לקריסת הגיר כולו בתנאי קיצון.

המשמעות של הריקול הזה היא פתיחת מנוע והחלפת תיבת ההילוכים, סיפור של כ-16 שעות עבודה. עכשיו תכפילו את זה בכמעט 3,000 כלים שימאהה מכרה עד לפרסום הריקול ותבינו כמה כסף ימאהה צריכה להשקיע בתיקון התקלה (לפי ההערכות – כ-10 מיליון דולר). בארץ, אגב, יש 11 כלים מהדגם שנקראו להחלפת תיבת הילוכים.

ואיך נראה התהליך המלא של קריאת השירות הזו?

צפו בסרטון שפרסם מכונאי אמריקאי שטיפל בימאהה R1 שכזה. העבודה, אגב, נמשכה על פני שני ימי עבודה שלמים. מרתק!

 

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

BMW Motorrad Helmet GS Rallye Carbon (2)

ב.מ.וו מציגה קסדת אדוונצ'ר עם דיבורית מובנית

בב.מ.וו מציגים את קסדת ה-GS ראלי קרבון - קסדת אדוונצ'ר טכנולוגית וממותגת עם מערכת תקשורת מובנית שיותר ממרמזת על עתיד הקסדות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן