דף הבית / חדשות / בטא חושפת את דגמי הרייסינג של 2023
300_1

בטא חושפת את דגמי הרייסינג של 2023

בבטא מציגים את גרסאות ה-RR רייסינג של 2023 - עם בולם אחורי חדש של קאיאבה ושיפורים למנועים הדו-פעימתיים

בטא חושפת את גרסאות ה-RR רייסינג לשנת 2023 – עם בולם אחורי חדש של קאיאבה המחליף את ה-ZF שהיה עד כה ועם שיפורים למנועים הדו-פעימתיים בנפחים 200 ו-300 סמ"ק.

כנהוג בבטא, האיטלקים מפצלים את הצגת גרסאות האנדורו השונות. לאחר שחשפו את האנדורו RR והקרוסטריינר, מציגים כעת בחברה את ליין דגמי הרייסינג, שנבדלים מדגמי האנדורו ומיועדים בעיקר למתחרים או לרוכבים ברמה מקצועית. הדגמים מתבססים על דגמי אליפות האנדורו העולמית המוצלחים שעשו ניסוי כלים בעונה החולפת. דגמי הרייסינג ממשיכים עם סדרת המנועים המוכרת ומוצעים ב-8 דגמים: 2 פעימות בנפחים 125, 200, 250, ו-300 סמ"ק, ו-4 פעימות בנפחים 350, 390, 430 ו-480 סמ"ק.

בטא RR300 רייסינג דגם 2023
בטא RR300 רייסינג דגם 2023

לדגמי הרייסינג בולמים קדמיים מטיפוס תא סגור של קאיאבה AOS בקוטר 48 מ"מ מלפנים, המותאמים ספציפית לדגמי ה-RR. השינוי הבולט לשנת 2023 הוא מאחור, כאשר את בולם ה-ZF בקוטר 46 מ"מ מחליף קאיאבה C46 RCU, כפי שנראה על אופנועי המרוץ, ולראשונה יש אחידות במותגי הבולמים בין החלק הקדמי לאחורי.

המנועים הדו-פעימתיים בנפחים 200 ו-300 סמ"ק מגיעים לשנת 2023 עם ראש צילינדר חדש שמגדיל את הדחיסה לעומת האנדורו RR, וכן עם שסתום פליטה ומקדם הצתה שונים. כל זה לאפשר כוח מוגבר בתחומי סל"ד בינוני וגבוה. נמשיך לראות השנה את בקרת האחיזה לדגמי הארבע פעימות, כשלמעשה מדובר על כפתור הממוקם לפני מיכל הדלק, על ראש ההיגוי, ומשנה את מיפוי המנוע בתנאי אחיזה ירודה.

בנוסף בגרסאות הרייסינג:

  • על מנת לחסוך משקל בטא ממשיכה בגישת ה-Premix של תערובת הדלק והשמן. נתון זה עוזר להפחית מעט במשקל לעומת דגמי ה-RR. בכל מקרה, למעט בגרסת ה-125 סמ"ק, ניתן להוסיף את מערבל השמן בתוספת מחיר.
  • מנגנון שחרור מהיר לגלגל הקדמי.
  • מגני ידיים מחוזקים מתוצרת Vertigo בצביעה אדומה, חדשים ל-2023.
  • גלגל שיניים אחורי של ZF עם ליבת אלומיניום.
  • רגליות רוכב מורחבות מתוצרת ארגל מאלומיניום מושחר.
  • מגן שרשרת בצבע אדום.
  • מכסי נוזלים בצבע אדום.
  • מושב מרוצים בצבע כחול עם כיס.
  • צמיגי מצלר SIX DAYS.
  • גרפיקת Racing עדכנית ומדבקות חישוקים בצבע אדום.

דגמי ה-RR Racing יהיו זמינים לקהל החל מחודש אוקטובר 2022, והם צפויים להגיע לישראל.

בטא RR125 רייסינג דגם 2023
בטא RR125 רייסינג דגם 2023
בטא RR200 רייסינג דגם 2023
בטא RR200 רייסינג דגם 2023
בטא RR 4T רייסינג דגם 2023
בטא RR 4T רייסינג דגם 2023

300_3

125_1

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_PANIGALE_V2S_DINAMICHE _12__UC719966_Mid

חדש בארץ: דוקאטי פניגאלה V2

הדוקאטי פניגאלה V2 של 2025 - אופנוע ספורט חדש עם מנוע חדש הקל יותר ב-15 ק"ג מהדגם היוצא וממלא תפקיד כפול - הגיע ארצה בשתי גרסאות; המחיר: החל מ-130 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    חבל שהעיצוב כל כך מגעיל, בתור אופנוע איטלקי הוא ממש לא סקסי.
    השילוב של כחול ואדום נראה מדהים על הונדה CR ישנים אבל לא במקרה הזה, זה נראה פשוט רע.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן