מעצב אוסטרי לקח את הב.מ.וו R18 עם מנוע הבוקסר בנפח 1,802 סמ"ק ונתן את הפרשנות שלו לעיצוב האופנוע.
ברנהרד ניומן (Bernhard Naumann), מעצב מוכשר מאוסטריה הידוע בשם בלכמן (Blechmann – איש הפח), קיבל לידיו את המגה-קרוזר הגדול והחדש של ב.מ.וו והעניק לו את הפרשנות שלו. 450 שעות הושקעו בעיצוב הספורטיבי שכולל מושב יחיד שהולך אחורה לכיוון הכנף האחורית, מיכל דלק חדש לגמרי המשתפל לכיוון המושב – צר יותר ומפוסל עם שקעים לברכיים, מסיכת חזית עם פנס כפול וייחודי, וצביעה כל-שחורה.
עוד לפני שהוצג רשמית סיקרנו רבות את הב.מ.וו R18, כשלוש סדנאות עיצוב בעולם בנו בשנה שעברה סביב המנוע את הפרשנות שלהם לקרוזר גדול בעל מנוע הבוקסר החדש בנפח 1,802 סמ"ק (למשל כאן, וגם כאן). בב.מ.וו עצמם הציגו בתערוכת מילאנו 2019 דגם קונספט שני – R18/2 – ולבסוף חשפו באפריל השנה את הגרסה הסדרתית. ממש לאחרונה הוצגה גם גרסת הדרגסטר של רולנד סנדס. המון גרסאות לאופנוע אחד, עם יח"צ מסיבי במיוחד של ב.מ.וו לאופנוע.