דף הבית / חדשות / ב-CFMOTO מציגים את ה-450SR בגרסת S משודרגת
CFMOTO 450SR (1)

ב-CFMOTO מציגים את ה-450SR בגרסת S משודרגת

ב-CFMOTO מציגים גרסת מסלול ביצועיסטית יותר של ה-450SR הספורטיבי - עם מכלולים משודרגים, כנפונים וזרוע אחורית חד-צידית

גרסת ה-S החדשה של ה-CFMOTO 450SR מציעה בלמים חזקים יותר, בקרת אחיזה, מערכת פליטה משופרת, כנפונים וזרוע אחורית חד-צידית.

לפני כשנתיים הציגו ב-CFMOTO את ה-450SR – אופנוע ספורטיבי עם מנוע טווין מקבילי בנפח 449 סמ"ק המפריד את פיני גל הארכובה ב-270°, מקורר נוזל, עם נתונים של 46 כ"ס ב־9,250 סל"ד ומומנט של 4 קג"מ ב-7,750 סל"ד. המהירות המרבית המוצהרת היא 190 קמ"ש, ולוקח 5 שניות להאיץ ל-100 קמ"ש. גרסת ה-S החדשה משתמשת באותו המנוע בדיוק, אך מקבלת עוד אביזרים ואלקטרוניקה לטובת הפיכתו לקרבי-מסלולי יותר.

CFMOTO 450SR
CFMOTO 450SR

מבחינה ויזואלית ניתן להבחין בשני דברים: כנפונים לטובת הגברת כוח ההצמדה של החלק הקדמי ושיפור האחיזה. ההשפעה על האחיזה היא די שולית משום שצריך מהירויות של מעל ל-200 קמ"ש בשביל להתחיל עם האפקט, אבל הן נראות טוב על האופנוע, וגם זה חשוב. דבר שני זה הזרוע האחורית החד-צידית, שבזמן מרוץ מקלה את החלפת הגלגל האחורי. יש מערכת פליטה חדשה וקטנה יותר ודיסק אחורי גדול יותר ב-20 מ"מ (240 לעומת 220 מ"מ בגרסה הרגילה) עם קליפר בעל שתי בוכנות. לכל זה מתווספת בקרת אחיזה, כאשר נמצא גם כאן מסך ה-TFT בגודל 5″ ופנסי ה-LED.

כמעט ואין שינוי בבולמים למעט יכולת כיוונון העומס במזלג ההפוך בקוטר 37 מ"מ (שאינה קיימת בגרסה הרגילה). המשקל כאן עלה בצורה משמעותית – ל-179 ק"ג לעומת 168 ק"ג, שמוסברים בגלל הדיסק והזרוע האחורית העבה יותר. נמצא כאן את חישוקי ה-17″ עם צמיגים במידות 110/70 מלפנים ו-150/60 מאחור, ומיכל הדלק בנפח 14 ליטרים.

גרסת ה-S הקרבית יותר של ה-CFMOTO 450SR אמורה כמובן לעלות יותר מהגרסה הרגילה, כאשר אין מחיר רשמי נכון לעכשיו. בעופר אבניר, יבואנית CFMOTO לישראל, לא מביאים בשלב זה את סדרת ה-450 הכוללת את ה-450NK נייקד וה-450MT אדוונצ'ר.

CFMOTO 450SR (4)

CFMOTO 450SR (2)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Beta AlpX (3)

חדש בארץ: בטא אלפ X

הבטא אלפ X הוא סקרמבלר לדש הבנוי על פלטפורמת האלפ 4.0 הוותיק, והוא מיועד להיות קל וידידותי לשימוש אורבני עם יכולת שבילים קלה; המחיר: 40 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן