את ה-LiveWire החשמלי חשפה הארלי דיווידסון כבר לפני כמה חודשים, אולם כעת החברה חושפת פרטים נוספים על הגרסה הסדרתית, שתרד לייצור כבר בסוף 2019.
ראשית הפרטים החשובים – על יחידת ההינע והסוללה. בהארלי מציינים שיחידת ההינע היא מהדור האחרון של הכלים החשמליים, עם ביצועים טובים, טווח סוללה גדול וזמן טעינה קצר. כך למשל, טווח הרכיבה – על-פי הארלי – יספיק לכ-175 ק"מ, וטעינת הסוללה הריקה לכ-80% תיקח 40 דקות בלבד עם מטען מהיר. לא רע. המנוע עצמו יהיה חזק מאוד, כשתאוצה ל-100 קמ"ש תיקח פחות מ-3.5 שניות. כמו שכבר כתבנו, יחידת ההינע של ה-LiveWire תהיה ללא קלאץ' וללא תיבת הילוכים, כלומר עם הילוך יחיד שיכסה את כל טווח המהירויות של האופנוע, כשהמהירות המרבית תעמוד על כ-180 קמ"ש.
ה-LiveWire מצויד בחבילת אלקטרוניקה מכובדת מאוד. ראשית יש יחידת IMU למדידת אינרציה, ובהמשך ישיר יש בקרת אחיזה מתקדמת ומערכת ABS לפניות. אבל בנוסף, האופנוע החשמלי של הארלי דיווידסון מציע אפשרויות חיבור ושליטה מתקדמות מאוד דרך מסך ה-TFT והאפליקציה הייעודית לסמארטפון. מעבר לשיחות, סמס, שמיעת מוזיקה והוראות ניווט, האפליקציה גם תעדכן את הרוכב בנתוני הסוללה – כמו טווח רכיבה, אחוז קיבול נותר בסוללה, זמן טעינה וכו'. יחידת ה-GPS הפנימית של האופנוע גם תאפשר לרוכב לעקוב אחרי האופנוע במקרה שנגנב, וכן לתת לרוכב התראות כאלה ואחרות על נגיעה באופנוע.
מחירו של ה-LiveWire נקבע על 29,799$ בארה"ב (לפני מע"מ), מה שמציב אותו ברף העליון של מחירי האופנועים החשמליים הטכנולוגיים. הייצור מתוכנן כבר לסתיו הקרוב, כלומר לקראת סוף 2019, כשהוא יימכר כדגם 2020.
תקופה חדשה מתחילה בהארלי דיווידסון.
סוף סוף שחררו מחיר ₪130,000~₪150,000
אז זה רק לעשירון העליון
ולמפונקים
שימושי מאוד
לבית עבודה וסידורים
יעני ת'א רבתי
אחת המסכות המכוערות בתבל
ומה עם הרעידות?
הם הוסיפו מנוע במיוחד שיטלטל את האופנוע?
בל זה זה לא הארלי
פשוט להיתקע איתו כל החיים כמו שאנחנו תקועים עים אהרלי שלנו ומפסידים הרבה כסף
זה כבר לא הרלי,והוא גם נראה וגם נשמע כמו שואב אבק