בהוסקוורנה משפרים לשנת 2021 את מכונת הסופרמוטו המקצועית למסלול – ה-FS450 – בגזרת השלדה, הבולמים והארגונומיה.
ה-FS450, דגם הסופרמוטו המקצועי של הוסקוורנה המיועד למסלולי הסופרמוטו, משתדרג לשנת 2021. המנוע לא השתנה – סינגל 4 פעימות בנפח 449.9 סמ"ק אשר מספק 63 כ"ס ושוקל 27.3 ק"ג, ומגיע במקור מדגם המוטוקרוס – הק.ט.מ 450SX-F / הוסקוורנה FC450, אם כי המנוע מורכב בשלדה בזווית מעט שונה מאשר בדגם המוטוקרוס על-מנת להוריד את מרכז הכובד.
בולם ה-WP XACT הקדמי מקבל שיסתום מחודש וציפוי חדש. זאת, יחד עם ציר גלגל קדמי חדש בקוטר 22 מ"מ, אמורים לשפר את ההתנהגות והאחיזה של החלק הקדמי. בסיס הגלגלים קוצר ב-7 מ"מ לטובת הזריזות, ושלדת הזנב בנויה מקרבון קל משקל.
מלפנים מורכב מזלג של WP מדגם XACT עם מערכת האוויר (AER) בקוטר 48 מ"מ ומהלך של 285 מ"מ. ל-WP XACT מאחור יש מהלך של 266 מ"מ, והוא מחובר דרך מנגנון לינקים פרוגרסיבי לשלדה. בלמי הברמבו מספקים קליפרים רדיאלים בני 4 בוכנות ודיסק קדמי צף בקוטר 310 מ"מ על חישוק 16.5″, ודיסק אחורי בקוטר 220 מ"מ על חישוק בקוטר 17″. ה-FS450 מגיע עם צמיגי סליקס של בריג'סטון, הייעודיים לרכיבת סופרמוטו תחרותית ומורכבים על גלגלי אלפין.
בדומה לאחיו שחזר לשירות פעיל – הק.ט.מ 450SMR החדש – גם נשק המסלול המטורף הזה יגיע לישראל, ברישוי אפור כמובן, כדגם 2021.