בהוסקוורנה חושפים את דגמי האנדורו של 2025, כשכצפוי מדובר על עדכונים לאחר הדור חדש לחלוטין שהוצג בשנה שעברה, עם 8 נפחים הפעם – כולל קאמבק ל-TE125 הדו-פעימתי – וחזרה למערכות הבלמים והקלאץ' של ברמבו.
לשנת 2024 הציגו בהוסקוורנה דור חדש לחלוטין של אופנועי אנדורו, שכמובן היו בקורלציה לאלו של ק.ט.מ. מדובר בדור חדש לחלוטין של אופנועי אנדורו, שתוכננו מחדש מהמסד ועל לטפחות, ולא שדרוג לדור האחרון שהוצג ב-2020. כ-95% מהחלקים היו חדשים, כששוב – מדובר באופנועים חדשים לגמרי.
כצפוי, לשנת 2025 רשימת השינויים מצומצמת וקצרה וכוללת הצגה מחודשת של גרסת ה-125 סמ"ק שתי הפעימות, שהוחלפה למעשה עם גרסת ה-150 סמ"ק. בהוסקוורנה מזהים את הביקוש בשוק, בעיקר בקרב הרוכבים החדשים, ומחזירים את ה-TE125 – כמובן עם מערכת הזרקת דלק TBI ולא עם קרבורטור כמו בעבר. בכך מציעים בהוסקוורנה 8 נפחים לבחירת הרוכב: 4 נפחים דו-פעימתיים (125, 150, 250 ו-300 סמ"ק) ו-4 נפחים מרובעי פעימות (250, 350, 450 ו-501 סמ"ק).
עוד שינוי לשנת 2025 הוא החלפת מערכות המצמד והבלמים של ברייקטק (Braktec) שהיו עד כה לאלו של ברמבו כמו בק.ט.מ, ועדכון לזרוע האחורית שיסייע לעמידות לאורך זמן של מוביל השרשרת. כמובן שיש גרפיקה מעודכנת, עם כנף אחורית לבנה בניגוד לצהובה ב-2024 ומדבקות שונות על הכנפיים בצדדים.
דגמי האנדורו של הוסקוורנה לשנת 2025 יגיעו ארצה בהמשך השנה כאשר לא צפויים שינויים משמעותיים במחיר של דגמי 2024, שהתחילו ב-69 אלף ש"ח לגרסת ה-TE150 (ה-TE125 החדש צפוי כמובן לעלות מעט פחות) ועד ל-94 אלף ש"ח לגרסת ה-TE501.