ימאהה חושפת את דגמי ה-WR250F וה-WR450F המשודרגים לשנת 2018, כשהשינויים העיקריים נמצאים דווקא בגרסת ה-250.
ה-WR250F בעל המנוע עם הצילינדר ההפוך (צילינדר מוטה אחורנית, יניקה מלפנים ופליטה מאחור) מקבל ראש מנוע חדש לחלוטין עם מעברי יניקה ופליטה חדשים וכן סעפת יניקה חדשה, אשר תפקידם לשפר את אספקת הכוח בסל"ד גבוה. בנוסף גם גלי הזיזים חדשים וכן קפיצי השסתומים, כשאלו נועדו לשפר את אספקת הכוח בסל"ד נמוך ובינוני. גם הבוכנה חדשה לגמרי ב-WR250F, היא בעלת ראש שטוח ומצופה DLC (ר"ת Diamond Like Carbon) לעמידות גבוהה יותר. יש גם טלטל חדש ושינויים בגל הארכובה עצמו לעבודה חלקה יותר ולעמידות.
מערכת ניהול המנוע עברה שינויים גם היא עם מחשב חדש שמאפשר סל"ד גבוה יותר. בנוסף לאלו יש ידית קלאץ' חדשה שמאפשרת עבודה קלה יותר על הקלאץ', וכדי להוריד משקל כל מערכת ההתנעה הרגלית הוסרה, וכעת ההתנעה היא חשמלית בלבד.
השלדה חדשה גם היא, ולמעשה היא נלקחה ישירות מה-YZ250F, עם השינויים הנדרשים לאופנוע אנדורו. יש תושבות מנוע חדשות, ורגליות הרוכב שינו מקום לטובת ארגונומיה משופרת. מערכת הבולמים של קאיאבה נשארה כמעט כמו שהיא, למעט כיוונים חדשים בגלל השלדה החדשה.
פרט לאלו יש גרפיקה חדשה כולל חישוקים באנודייז כחול, וכן כיסוי פלסטיק צדדי חדש.
ה-WR450F של 2018 מקבל קצת פחות שינויים: יש מחשב ניהול מנוע חדש, מערכת הבולמים כוילה מחדש, יש כיסוי פלסטיק צדדי חדש ויש גרפיקה חדשה.
דגמי 2018 של סדרת ה-WR-F יגיעו ארצה בחודשים הקרובים. מחירים טרם נקבעו.