זירו הציגו את ה-SR/S – גרסת הפיירינג המלא של הסטריטפייטר הקרבי SR/F – שטוען ליותר יעילות בטווח הרכיבה וליותר נוחות.
לאחר שכל העולם כבר ראה אותו טרם מועד ההשקה, הציגו בזירו את ה-SR/S, שהוא מעט יותר מאשר גרסת פיירינג מלא לסטריטפייטר SR/F. הדגם החדש מציג תנוחת ישיבה גבוהה ו'רגועה' יותר, עם כידון גבוה יותר ורגליות במנח קדמי. הפיירינג, המאפשר התנגדות אוויר טובה יותר, אמור לשפר בכ-13% את טווח הנסיעה. המנוע הוא אותו ZF75-10 מהסטריטפייטר, כמו-גם סוללת הליתיום ZF14.4kWh. אלקטרוניקת עזרי הרכיבה – יחידת השליטה המתקדמת ביותר של זירו Cypher III, ובקרת יציבות MSC (ר"ת Motorcycle Stability Control) תוצרת בוש – נמצאת גם כאן כמובן, וגם אפשרות השליטה דרך אפליקציה ייעודית.
הנתונים הרשמיים מלמדים אותנו של-SR/S מנוע עם הספק של 110 כ"ס (82KW) ב-5,000 סל"ד, 19.3 קג"מ, מהירות מרבית של כ-200 קמ"ש, מערכת מתלים של שוואה ובלמים של ברמבו. ה-SR/S שוקל 230 ק"ג. טווח הנסיעה המוצהר הוא 320 ק"מ בין-עירוני ו-200 ק"מ בעיר. הדגם מגיע בשתי גרסאות: סטנדרט, שיכול להטעין ב-80 דקות את הסוללה (או במשך לילה שלם אם מחברים לרשת הביתית), ופרימיום, שמקצר ל-60 דקות בלבד את זמן הטעינה.
דגם הסטריטפייטר, ה-SR/F, מתומחר בין 92,985 ש"ח ועד 99,985 לגרסת הפרימיום. ה-SR/S החדש מתומחר בארה"ב ב-500$ יותר. נעדכן במחירים בישראל מיד כשנקבל אותם.