דף הבית / חדשות / חברת CAKE החשמלית מגישה בקשה לפשיטת רגל
CAKE-kalk&-Test-06

חברת CAKE החשמלית מגישה בקשה לפשיטת רגל

חברת האופנועים החשמליים השבדית האקסצנטרית קייק מגישה בקשה לפשיטת רגל לאחר שגישת הלייפסטייל המתוחכם לא מצא מספיק רוכשים

קייק, מותג האופנועים החשמליים משבדיה, לא הצליח לתרגם את גישת האופנועים לעשירים למכירות, והחברה הגישה בקשה לפשיטת רגל.

CAKE הוא מותג אופנועים חשמליים שבדי אשר הוקם בשנת 2016 ומאז הציג 5 פלטפורמות של אופנועים חשמליים קטנים. החברה מפתחת את האופנועים בעצמה, תוך שימוש ברכיבים איכותיים, כשהמאפיין העיקרי של ליין הדגמים הוא העיצוב הנקי, הייחודי והמודרני. המותג שווק ברחבי העולם, כאשר ישראל היא אחת המדינות הראשונות מחוץ לאירופה ולצפון אמריקה שאליהן הגיע המותג. לארץ הגיעו ארבעה דגמים, היושבים על שתיים מפלטפורמות החברה – Kalk ו-Osa, כשהראשונה היא פלטפורמת שטח / דו"ש קלה והשנייה היא מעין כלי אורבני רב-משימתי, כולם כאמור בעלי תקינת כביש מלאה, ומתאימים לרישיון נהיגה A2.

אנחנו בחנו כאן ה-&Kalk, שהוא דגם הקצה של פלטפורמת Kalk, במשקל של 79 ק"ג ועם מכלולים איכותיים כמו בולמי אוהלינס מתכווננים במלואם שפותחו במיוחד עבור הדגם וגילינו אופנוע שעשועים איכותי שמטשטש את הגבולות הברורים בין אופנועים חשמליים לבין אופניים חשמליים, בעיצוב רדיקלי פוסט-מודרני, בעל יכולות אורבניות, ובעיקר יכולות שטח מהנות – וכל זה במחיר גבוה מאוד של 63 אלף ש"ח.

צפו בחיוכים: CAKE kalk במבחן

לאחרונה הציגו בקייק את הבוק (Bukk), ששם את הדגש על היכולות ברכיבות שטח עם שלדה וסוללה חדשים, מנוע חזק יותר ושלוש אופציות של מתלים: קיט של RB / Formula עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 39 מ"מ ומהלך גלגל של 270 מ"מ, כאשר האחורי מציע מהלך של 297 מ"מ; קיט אוהלינס / WP XACT PRO 7543 שמציע מזלג הפוך של WP עם מהלך גלגל של 278 מ"מ ואוהלינס S46 מאחור עם מהלך של 297 מ"מ. קיט WP XACT PRO עם מזלג 7543 ומהלך גלגל של 278 מ"מ ובולם 8946 עם מהלך של 279 מ"מ.

כאמור, לאור המחירים היקרים, הנישה הסופר-מוגבלת והעיצוב הספק מוזר ספק מכוער – לא נמצאו מספיק רוכשים שיאפשרו את המשך קיום החברה, וכתוצאה מכך בחברה הכריזו על פשיטת רגל. מעניין אם יימצא המשקיע שיציל את החברה ויאפשר לה להמשיך ולהציע משהו שונה לגמרי בנוף האופנועים החשמליים.

 

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Harley-Davvidson-Used

מבצעי יום הבחירות בטריומף ובהארלי דיווידסון

באלבר מוטו יוצאים במבצע ביום הבחירות המוניציפליות - עד 10% הנחה על אופנועי טריומף, אביזרים בשווי 5,555 ש"ח בהארלי, וכן 1+1 על הביגוד הממותג

תגובה אחת

  1. Avatar
    לא אולי ולא בערך

    זה מה שנקרא אופניים חשמליים משודרגים
    עכשיו מה עשו לאופניים: חיברו להם פנס ומאותתים לפי תקן כדי להעביר אותם ברישוי "אופנוע חשמלי"
    ומה קיבלנו בתמורה: רגולציה מיותרת שגם עולה כסף, לא הרבה כי חשמלי, אבל עולה יותר מאופניים חשמליים.

    הפסיכים שמשוגעים לביצועים כבר מסתובבים עם כלים כאלה לפחות חמש שנים.
    לא צריך מעבדת נאס"א, ולא צריך להיות מהנדס חליליות, כדי להרים כלי כזה כולל מסגרת בסדנה של חובבים,
    ורואים אותם לפעמים ברחוב, כן, לאכזה נדיר. אלה כלים שעוברים את המאה קמ"ש, ונכנסים לווילי בנגיעה על המצערת החשמלית.
    קל
    הם לא מגיעים למחיר 60 אלף

    אז מה עושה העשיר המשועמם שממש רוצה אחד כזה?
    קונה מפסיכי מקומי אחר.
    עיצוב? אין כאן יותר מידי מה לעצב, זה בהגדרה כלי עירום, מכניסים מכלולים איכותיים וזה יראה טוב.

    שלא לדבר על השדרוגים הנפוצים לאופניים הגנריים… שהם ממש סוס עבודה חזק לעיר, וכמה הם עולים? 10 אלף, 20 אלף?

    אני מספר סיפור אחר, קבלו: המנכ"ל של החברה השבדית הוא הבן של, אבא טחון שנתן לבן שלו להשתעשע באיזה קרן הון סיכון, שישחק אותה מנכ"ל גדול.
    המנכ"לות זה הצעצוע האמיתי(לא האופנוע החשמלי), ואם הילד ירצה, יתנו לו עכשיו לנהל צעצוע גדול מזה,עד שיום אחד יוכל לרשת את מקום האבא בעסק המשפחתי שנקרא בנק. והכסף, מאיפה נלקח הכסף שירד לטמיון? חברים מה זה קרן הון סיכון? תשובה: זה הכסף שלנו, זה הפנסיות, אתה הבנת את זה ברוך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן