הדור החדש של הסאן-יאנג ג'וירייד נחת בישראל כדגמי 2017 ובנפחים 125 ו-200 סמ"ק. הג'וירייד על צמד גרסאותיו הוא מהכלים הפופולריים על כבישי ישראל ורב-המכר של סאן-יאנג כאן בארץ כבר שנים ארוכות.
בגרסת 2017 החדשה, הנקראת ג'וירייד S, שופרו צמד המנועים כך שיוציאו יותר הספק – 14 כ"ס לעומת 12 כ"ס ב-125 ו-17 כ"ס לעומת 15 כ"ס ב-200, שנפחו גדל מ-170 ל-175 סמ"ק. בנוסף, המנועים עומדים בתקנות יורו 4, ועל-פי הצהרות היצרנית תצרוכת הדלק בהם שופרה משמעותית. בין החידושים – הזרקת דלק למנוע ה-125 סמ"ק, שעד כה הגיע עם קרבורטור. בנוסף, מרווח הטיפולים של צמד הג'ויריידים גדל מ-3,000 ל-5,000 ק"מ.
צמד הכלים מקבלים מתיחת פנים משמעותית ומציעים חזית חדשה בהשראת דגמי הג'וימקס הגדולים, פנסי LED מלפנים ומאחור, לוח שעונים דיגיטלי חדש הכולל מד דלק ומד מרחק, עיצוב חדש לחיפוי הכידון דמוי קרבון, ומתג מאותתי חירום.
דגם ה-125 סמ"ק מקבל מערכת בלמים משולבים CBS המקנה 3% הנחה בביטוח החובה, ואילו גרסת ה-200 סמ"ק מגיעה כסטנדרט עם מערכת ABS – שגם היא מקנה 3% הנחה בביטוח החובה.
מחיריהם של הג'וירייד 125S והג'וירייד 200S נקבעו על 17,985 ו-20,985 ש"ח בהתאמה, והם יימכרו לצד הג'וירייד EVO שייצורו טרם הופסק.