מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל, מודיעה על הגעתה ארצה של גרסת A1 המוגבלת ל-47.6 כ"ס (35 קילוואט) של הימאהה MT-09.
הדור השלישי והחדש של הימאהה MT-09 מגיע עכשיו לישראל בגרסה מוגבלת הספק מנוע ל-95 כ"ס במקום 119 כ"ס בגרסה הבלתי מוגבלת. הגבלת הספק זו נועדה על-מנת לאפשר להגביל את הספק המנוע ל-47.6 כ"ס (35 קילוואט) – להתאמה לבעלי רישיון נהיגה A1 – שכן כדי להגביל מנוע ל-47.6 כ"ס, על גרסת המקור להיות בהספק מקסימלי של 95.2 כ"ס (70 קילוואט). בגרסה עם הגבלת המנוע יש מצב ניהול מנוע אחד, בניגוד לגרסה הלא מוגבלת.
בכל שאר הפרמטרים אין שינוי. מנוע הטריפל מכיל נפח של 890 סמ"ק עם מצערות חשמליות וקוויקשיפטר כפול. המזלג הקדמי של קאיאבה בקוטר 41 מ"מ מתכוונן באופן מלא – לעומס קפיץ, שיכוך כיווץ ושיכוך החזרה. מערכת הבלימה הקדמית לקוחה מה-YZF-R1, והיא רדיאלית גם בקליפרים וגם במשאבה החדשה, עם דיסקים בקוטר 298 מ"מ, ויש גם חישוקים חדשים עם 10 חישורים. משקלו של ה-MT-09 עומד על 189 ק"ג.
בגזרת האלקטרוניקה יש מצערות חשמליות עם 3 מצבי ניהול מנוע (כאמור, מצב אחד בגרסה המוגבלת), ויש מערכת ניהול אופנוע המבוססת על חיישן מדידת אינרציה ב-6 צירים IMU. יש בקרת אחיזה ובקרת החלקה ב-3 מצבים, יש ABS להטיה, בקרת ווילי, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, יש מסך TFT חדש בגודל "3.5, ויש פנסי LED היקפיים. בגרסת ה-SP היקרה יותר מותקנים בולמי איכות של קאיאבה מלפנים, עם הידראוליקה איכותית וציפוי DLC שחור על מוט הטלסקופ, ומאחור מותקן בולם איכותי של אוהלינס עם הידראוליקה איכותית ועם ברזי כיוון עומס קפיץ, שיכוך כיווץ ושיכוך החזרה נגישים וקלים לכיוון. בנוסף יש בקרת שיוט, צביעה מיוחדת, וגם תפירה כפולה למושב.
מחירו של הימאהה MT-09 בגרסה הרגילה אשר מוגבלת ל-A1 זהה לדגם הלא מוגבל ועומד על 69,985 ש"ח בעוד גרסת ה-SP מתומחרת ב-77,985 ש"ח.