קבוצת בן-עזר, יבואנית אופנועי פנטיק לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הקבלרו 700 – הסקרמבלר החדש של פנטיק בעל מנוע ה-CP2 של ימאהה שמגיע מה-MT-07.
הקבלרו – אופנוע הסקרמבלר של פנטיק האיטלקית – הגיע עד עכשיו בשני נפחים: 125 סמ"ק ו-500 סמ"ק, שניהם עם צילינדר יחיד. בשנה שעברה הציגו בפנטיק את גרסת ה-700 – לראשונה עם מנוע טווין מקבילי. את המנוע פנטיק לוקחים מימאהה – ה-CP2 שמוכר לנו מה-MT-07, מהטנרה 700, מהטרייסר 700, מה-R7 ומה-XSR700. המנוע בנפח 689 סמ"ק, מפיק 74 כ"ס ב-8,750 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד, והוא עומד כמובן בתקנות יורו 5. יש מערכת פליטה 2-1-2 חדשה שעוברת מתחת למנוע ומסתיימת לצד הזנב.
שלדת הפלדה חדשה, והיא כוללת זרוע אחורית מאלומיניום. חישוקי השפיצים מגיעים במידות 19″ מלפנים ו-17″ מאחור, יש מזלג קדמי הפוך של מרזוקי בקוטר 45 מ"מ ובולם אחורי יחיד עם כיוון עומס קפיץ. הבלמים של ברמבו כוללים דיסק קדמי בקוטר 330 מ"מ ואחורי בקוטר 245 מ"מ. בסיס הגלגלים עומד על 1,460 מ"מ (35 מ"מ יותר מגרסת ה-500), גובה המושב עומד על 830 מ"מ (זהה) והמשקל היבש עומד על 180 ק"ג עם מיכל דלק של 14 ליטרים.
מסך ה-TFT העגול החדש בקוטר 3.5″ עם קישורית לסלולר, ויש פנסי LED היקפיים. לראשונה בפנטיק יש גם ABS להטיה, וכן בקרת אחיזה ושלושה מצבי רכיבה – כביש, שטח ואישי.
מחירו של הקבלרו 700 נקבע בישראל על 78,500 ש"ח על הכביש כולל אגרות.
איך באירופה הוא עולה פחות מטנרה ובארץ עולה יותר מטנרה?? פשוט תמחור חזירי ולא הגיוני. אמנם קיבל את הלב של הטנרה ,אך לא יעיל כמו הטנרה ,לא בשטח ( מהלכי מתלה קצרים) וגם
לא נראה שבכביש. פנטיק 9900 יורו ,טנרה בסיסי 10999 יורו.