ימאהה מרחיבה את קונספט ה'אורבאן מוביליטי' שלה, וכמו שהבטיחה – מציגה גרסה גדולה יותר של הטריסיטי 125 התלת-גלגלי. האמת היא שקצת הופתענו לגלות שהטריסיטי החדש הוא בנפח 155 סמ"ק בלבד, אבל לטענת ימאהה הוא מרחיב את גבולות השימוש של הטריסיטי 125 ומאפשר רכיבה לא רק עירונית אלא גם אל הפרברים וחזרה.

הטריסיטי 155 מציע מנוע מוגדל נפח עם תזמון שסתומים משתנה – בדומה ל-NMAX, שמפיק כ-15 כ"ס (11 קילוואט). כדי להתמודד עם ההספק הגבוה יותר, בימאהה ציידו את הטריסיטי 155 בגלגל אחורי גדול יותר מה-125, בקוטר "13, עם צמיג במידה 130/70, וגם מיכל הדלק גדל ל-7.2 ליטרים. הארגונומיה שופרה גם היא עם מושב חדש כפול, ועל הדרך גם הגדילו את נפח האכסון שמתחת למושב, ומעתה יש גם בלם חניה אחורי ושקע 12V מקורי לאביזרים. מערכת הבולמים הקדמיים עם צמד הגלגלים לא שונתה מה-125. הטריסיטי 155 מגיע עם מערכת ABS כסטנדרט, וכן עם פנסי LED.
נכון לעכשיו הטריסיטי 155 מיועד ל-4 שווקים בלבד – איטליה, יוון, טורקיה וקרואטיה – שבהן דרגת הרישוי הקטנה היא עד 155 סמ"ק ו-15 כ"ס, וכרגע אין כוונה להביאו ארצה.


מההה??? למה לא להביא אותו לארץ? מילא היה להם גירסה אחרת גדולה יותר בארץ, אבל במצב הנוכחי – אני בטוח שיש הרבה אנשים שהיו רוצים תלת גלגלי חזק יותר במחיר אטרקטיבי. יש פער גדול בין ה-20 א' ש"ח שעולה גירסת ה-125 ועד ה-42 א' ש"ח שמוכרים עופר אבניר לכלי שלהם. יש פה שוק גדול מאוד שהיה נהנה מכלי כזה.
הוא אמור להיות מרווח יותר, בטוח יותר, חזק יותר ומאובזר יותר. למה לא להביא??
כדי להביא אותו לארץ ושיהיה משתלם, הפיתרון מאוד מאוד פשוט.
לשנות את דרגת L3, שתיהיה מוגבלת רק על פי הספק (ויחס הספק:משקל) ושלא תיהיה הגבל על סמ"ק.
http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/categories/4207-l-l1-l2-l3
L3 היא הדרגה היחידה שמוגבלת גם בנפח וגם בהספק!
מבחינת כ"ס והספק, ההגבלה היא עד 11KW, כלומר ה155 מתאים פיקס, הבעיה היחידה היא הנפח.
מי שיהיה חכם פה בארץ, יקנה 125 ופשוט יגדיל ל155.