במסגרת החשיפה האיטית לדגמים חדשים בעת המודרנית, גם בהונדה ממשיכים ומטפטפים פרטים על ההונדה CRF1100L שעתיד לצאת בנובמבר. הפעם יש גם תמונות וגם סרטון (טיזר) חדש.
סרטון חדש ותמונות – ש'דלפו' בשחור לבן כדי להכביר אותנטיות – חושפות שהדגם החדש נראה… טוב נו… כמו הונדה. כבר מראש אמרנו שהעיצוב ימשיך את אותו הקו הרציני של קודמו. המפלט הגדול וההכרחי לשנת 2020 ויורו 5 נמצא גם כאן. לפי הסרטון החדש של הונדה האפריקה יגיע עם פנסי ערפל מקוריים. ככל הנראה השלדה שונה מהדגם הקודם, ואנו מניחים שהיא חזקה וקלה יותר. השלדה האחורית מוברגת, להבדיל ממולחמת, ומאפשרת החלפה במקרה הצורך. בסרטון של הונדה נקוב תאריך – 23 לספטמבר – בו ככל הנראה יציגו את הדגם.
נחזור על הדברים שאנו כבר יודעים על האפריקה טווין החדש:
- נפח: גדל מ-998 סמ"ק ל-1,084 סמ"ק – שינוי שאמור לספק עוד קצת נשימה בסל"ד בינוני ועוד קצת כוח.
- כוח ומומנט: גדלים מ-95 כ"ס לסביבות ה-105-102 כ"ס, כלומר לא משהו דרמטי ויורק אש. גם נתון המומנט גדל בכ-10%.
- דלק: עוד ליטר למיכל.
- אלקטרוניקה: לא ברור לגמרי עדיין, אך הגיוני מאוד שישדרגו את כלל מערכות הניהול, האחיזה והבטיחות.
- עיצוב: אבולוציה, לא שינוי דרמטי – ראו בתמונות.
- DCT: ימשיך, ברור. רכבנו, אהבנו. גם הלקוחות בעולם
נזכיר שאחיו הקטן של האפריקה – בנפח 850 סמ"ק – צפוי להצטרף וכן מנוע חדש עם מערכת הזרקה ישירה שיוצג בשנת 2022 כהתמודדות עם תקנות יורו 6 שעוד לא פורסמו.