דף הבית / חדשות / סוזוקי מעדכנת את ה-GSX-R1000
Suzuki-GSX-R1000-2019-001

סוזוקי מעדכנת את ה-GSX-R1000

קווישיפטר ואוטו-בליפר, כיוון לציר הזרוע האחורית, צמיגים טובים יותר וגם צינורות בלימה מצופים פלדה שזורה - הג'יקסר 1000 משתדרג

סוזוקי משדרגת את ה-GSX-R1000, ומציגה את העדכונים בקלן. הג'יקסר 1000 החדש, שהוצג בתערוכת קלן לפני שנתיים והציע לראשונה תזמון שסתומים משתנה, מקבל כעת עוד כמה תוספות.

הסוזוקי GSX-R1000R של 2019
הסוזוקי GSX-R1000R של 2019

ראשית, ה-GSX-R1000 מקבל ציר זרוע אחורית חדש הניתן לכיוון, וזאת על-מנת להגיע לסט-אפ וגאומטרייה טובים ביותר ברכיבת מסלול. בנוסף, הג'יקסר 1000 מקבל כסטנדרט קוויקשיפטר ואוטו-בליפר (קוויקשיפטר לשני הכיוונים) – מה שהיה עד כה בגרסה הקרבית יותר – ה-GSX-R1000R. לסיום, אופנוע הסופרבייק של סוזוקי יגיע מעתה עם צמיגי ברידג'סטון RS11, במקום ה-RS10s הקודמים.

הגרסה הקרבית יותר, ה-GSX-R1000R, תגיע מהשנה עם צינורות בלם מצופים בפלדה שזורה במקום צינורות הגומי.

צמד הדגמים
צמד הדגמים
ציר זרוע אחורית הניתן לכיוון
ציר זרוע אחורית הניתן לכיוון
קוויקשיפטר ואוטו-בליפר כסטנדרט
קוויקשיפטר ואוטו-בליפר כסטנדרט

Suzuki-GSX-R1000-2019-003

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Royal Enfiels Guerrilla (2)

רויאל אנפילד מציגה את הגרילה 450

ברויאל אנפילד מציגים באופן רשמי את הגרילה 450 החדש, שמרחיב את משפחת ה-450 ונכנס כגרסת הבסיס עם תצורת סקרמבלר לכביש המבוססת על ההימליאן 450 החדש

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן