קבוצת ק.ט.מ, הבעלים של המותגים ק.ט.מ, הוסקוורנה וגאס גאס, רושמת צמיחה של 20% בחטיבת האופנועים ו-40% בחטיבת האופניים, ומסיימת את שנת 2021 עם 332,881 אופנועים ועוד 102,753 זוגות אופניים.
דו"ח המכירות הגלובלי של שנת 2021 שפרסמה קבוצת פירר מוביליטי, המחזיקה את המותגים ק.ט.מ, הוסקוורנה וגאס גאס, מציג שנת שיא נוספת לקונצרן עם 332,881 אופנועים שנמכרו ועוד 102,753 זוגות אופניים. בקבוצת פירר לא מפלחים לסגמנטים ולא למותגים אלא מספקים מספר כללי, אולם החלוקה המשוערת של האופנועים היא סביב 75% ק.ט.מ, כ-20% הוסקוורנה וכ-5% גאס גאס שיגדילו את הצמיחה בשנת 2022 עם מכירות שהולכות וגדלות. הנתון הזה מהווה עלייה של כ-20% במכירות האופנועים לעומת נתוני שנת 2020. עוד עולה מהדו"ח שנמכרו 102,753 זוגות אופניים (גידול של 40%), כשהחלוקה היא 76,916 לטובת אופניים חשמליים (תגבור חשמלי) והשאר אופניים רגילים.
באירופה נמכרו כ-120,000 אופנועים, כאשר שני השליש הנותרים נמכרו בצפון אמריקה, אוסטרליה והודו – שם יש לקבוצה מפעלי הרכבה בשיתוף עם בג'אג' ההודית. בישראל נמכרו משלושת המותגים 1,656 כלים ברישוי צהוב (1,115 לק.ט.מ, 419 להוסקוורנה ו-122 לגאס גאס), ועוד 247 כלים ברישוי אפור.
הגידול במספרי המכירות של קבוצת ק.ט.מ תואם לחלוטין את מגמת הגידול הגלובלית במכירות אופנועים וקטנועים, כפי שכבר כתבנו על הגידול במספרים של דוקאטי ושל ב.מ.וו. אחרי 9 שנות גידול רצופות, בשנת 2020 הייתה ירידה גלובלית בגלל משבר הקורונה – ירידה שבאה לידי ביטוי בעיקר במחצית הראשונה של 2020 והתאזנה מעט במחצית השנייה של השנה – כש-2021 ממשיכה כאמור את מגמת הגידול העולמית בשוק הדו-גלגלי.