דף הבית / חדשות / קוואסאקי חושפת גרסת R קרבית ל-Z1000
z1000r-006

קוואסאקי חושפת גרסת R קרבית ל-Z1000

ה-Z1000 מקבל ל-2017 גרסת R קרבית הכוללת בולמי איכות, בלמים מהשורה הראשונה ואלקטרוניקה משופרת, לצד חידודי עיצוב

סגמנט הסופר-נייקדים היפנים מתעורר. אחרי גרסת ה-SP של הימאהה MT-10 שהוצגה בתערוכת קלן, כעת מגיעה התשובה של קוואסאקי, רגע לפני תערוכת מילאנו. קבלו את ה-Z1000R – גרסה קרבית ומאובזרת יותר של ה-Z1000 הוותיק.

קוואסאקי Z1000R
קוואסאקי Z1000R

ראשית, ה-Z1000R נבדל מה-Z1000 בנגיעות עיצוביות. הוא מגיע עם מושב מחומר שונה, האות Z במקומות שונים באופנוע, ונגיעות של צבע צהוב שנותנות ל-Z מראה קרבי יותר.

בתחום המכאני גרסת ה-R מקבלת בולם אחורי איכותי של אוהלינס מדגם S46DR1S, מתכוונן באופן מלא וכולל ברז כיוון עומס קפיץ חיצוני. הבולמים הקדמיים נשארו זהים, אולם בקוואסאקי כיוונו אותם מחדש כך שיתאימו לבולם האחורי. הדיסקים הקדמיים בקוטר 310 מ"מ, והקליפרים הם של ברמבו מדגם M50 – הסחורה הטובה ביותר של ברמבו נכון להיום, כצינורות הבלם מגומי מוחלפים לכאלו שמצופים פלדה שזורה.

המנוע בן 1,043 הסמ"ק נשאר זהה, רק שהשנה הוא תואם יורו 4 – לטענת קוואסאקי ללא פגיעה בהספק. מחשב ניהול המנוע חדש, ונוספה תצוגת הילוך בלוח השעונים לצד נורת החלפת הילוך מתכווננת.

אנחנו חייבים להגיד שה-Z1000R נראה מעולה!

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 43, רוכב על אופנועים 27 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

19-rsv4_

חדש בארץ: ה-RSV4 של אפריליה

ה-RSV4 החדש נחת בישראל עם 217 כ"ס, מכלולי שלדה מושדרגים, מערכות אלקטרוניקה מתקדמות ופיירינג אווירודינמי הכולל כנפונים; המחיר: 150 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    מעוניין בדגמי ז1000. 2016

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO