דף הבית / חדשות / בקרוב: דוקאטי סטריטפייטר V4 בגרסת SP קרבית
Ducati-Streetfighter-V4S-Test-048

בקרוב: דוקאטי סטריטפייטר V4 בגרסת SP קרבית

בדומה לפניגאלה V4, דוקאטי צפויים להציע גרסת SP יוקרתית וקרבית גם לסטריטפייטר V4

דוקאטי צפויים להציע בשנת 2022 גרסת SP לסטריטפייטר V4, המוסיפה לדגם ה-S עוד הרבה חלקי קרבון וצביעה קרבית.

בשנה שעברה חשפו דוקאטי גרסת SP (ר"ת Sport Production) שהתווספה לפניגאלה V4. אותה גרסה יועדה לימי מסלול, והוסיפה חישוקי קרבון הקלים ב-1.5 ק"ג מהאלומיניום בגרסת המקור, מערכת בלמים המורכבת ממשאבה רדיאלית MCS וקליפרים Stylema-R של ברמבו. מעבר לכך הרוכב יכול לשלוט, דרך תוכנה, ברגש המתקבל מידית הבלם. יש מצמד יבש מחוזק של STM שמוסתר חלקית על-ידי מגן קרבון חשוף, יש מערכת טלמטרייה למסלול הכוללת GPS, והסתרה לאין-מראות שמגיעות בנפרד. הכנף הקדמית עשויה מקרבון, כמו גם הכנפונים. רגליות הרוכב מגיעות מריזומה, עשויות מאלומיניום מכורסם, וניתן למקם אותן בחמישה מצבים שונים. גם המשולש העליון עשוי מאותו החומר ומגיע עם לוחית SP מיוחדת לציון הדגם.

בדוקאטי רשמו את שם הדגם בארצות הברית, וצפויים להציע אותו כבר בשנת הדגם הבאה, מה שיעלה את מספר הדגמים לשלושה (V4, V4 S ו-V4 SP). התוספות של הפניגאלה צפויות להגיע גם לסטריטפייטר V4, כאשר גם כאן המנוע יישאר כמו שהוא, כלומר דזמוסדיצ'י סטרדלה V4 – זהה לפניגאלה V4 – בנפח של 1,103 סמ"ק, המספק 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד. צפויים לעבור – הבולמים של גרסת ה-S: מזלג אוהלינס NIX30 ובולם אחורי TTX36 – שניהם של אוהלינס – חשמליים סמי-אקטיביים מדגם SMART 2.0.

צפו בווידאו: דוקאטי סטריטפייטר V4 S במבחן:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן