דף הבית / חדשות / הוסקוורנה מציגה: קונספט חשמלי עירוני
Vektorr Concept

הוסקוורנה מציגה: קונספט חשמלי עירוני

הוסקוורנה הציגו את ה-Vektorr - כלי חשמלי לעיר עם מהירות מרבית של 45 קמ"ש וטווח של 95 ק"מ

לאחר שהוסקוורנה הציגו את קונספט ה-E-Pilen מגיע תורו של ה-Vektorr החשמלי, שמיועד אך ורק לסביבה אורבנית צפופה.

לפני כשבועיים נחשפנו לקונספט האי-פילן של הוסקוורנה, אשר עובד על טהרת המנוע החשמלי. המנוע בדגם הזה מפיק 8KW (כ-11 כ"ס) עם טווח רכיבה של כ-100 ק"מ על סוללה אחת. דגם הקונספט משתמש בסוללות מתחלפות לפתרון בעיית הטווח.

הוסקוורנה VEKTORR
הוסקוורנה VEKTORR

כעת חושפים בהוסקוורנה את קונספט הוקטור, עם שני פרטים טכניים בלבד: הוא מסוגל להגיע למהירות מרבית של עד 45 קמ"ש (כלומר מתאים לקטגוריית L5-e-b), ובעל טווח רכיבה של עד 95 ק"מ. אנו לא יודעים אם יש בוקטור סוללות מתחלפות או רק אפשרות הטענה, אבל יכולים לשער שהוא מבוסס על קטנוע חשמלי של בעלת הבית בג'אג' – הצ'יטק (Chetak), אשר מזכיר מאוד וספה חשמלית. ניתן להבחין בזרוע הקדמית החד-צידית, כמו כן מאחור. במקרה כאן, הוקטור משלב אלמנטים עיצוביים של הוסקוורנה.

בשבוע שעבר כתבנו על תוכנית משרד התחבורה לקדם מהלך שלפיו בעלי רישיון נהיגה B לרכב פרטי יוכלו לרכוב על קטנועים חשמליים עירוניים בעלי מהירות מקסימליים של 45 קמ"ש (Moped), כך שההוסקוורנה וקטור יכנס ישר לתוך האפשרות הזאת.

VEKTORR Concept (2)

VEKTORR Concept (3)

VEKTORR Concept (4)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן