דף הבית / חדשות / העתיד החשמלי של הונדה
44d8f15942c1275039a00ba3cf

העתיד החשמלי של הונדה

בהונדה חשפו את התכנית החשמלית שלהם לשלוש השנים הקרובות עם שלושה דגמים חדשים לעיר וגרסאות ספורט על טהרת החשמל

עד לשנת 2024 ירחיבו בהונדה את פורטפוליו הכלים החשמליים עם שלושה דגמים על טהרת החשמל בעלי סוללות מתחלפות, וחטיבת 'FUN' לכלים ספורטיביים.

נשיא חברת הונדה הציג במסיבת עיתונאים של תערוכת שנחאי את התכניות לשנים הקרובות בחטיבת האופנועים של הכנף האדומה, עם דגש על החטיבה החשמלית. דובר שם על המשך פיתוח היעילות של מנועי הבעירה הפנימית, וכן פיתוח שימוש בדלקים חלופיים. לשיטתם, טכנולוגיית הסוללות יקרה מדי, ובהונדה מפתחים את נושא הסוללות המתחלפות מצד אחד, וכן תשתיות תחנות ההחלפה, כפי שדיווחנו על שיתוף הפעולה הנרחב בתחום זה, המפורט בהמשך.

התכניות החשמליות של הונדה עד שנת 2024
התכניות החשמליות של הונדה עד שנת 2024

עד לשנת 2024 יוסיפו בהונדה לקטנועי הג'יירו החשמליים עוד שלושה דגמים חשמליים אורבניים המקבילים בהספקם לנפחי 50 ו-125 סמ"ק מונעי בנזין. בנוסף, יציגו בהונדה גם דגמים חשמליים ספורטיביים, להם הם קוראים חטיבת הפאן.

זהו עוד שלב בעתיד החשמלי ההולך ומתקרב, כאשר יש שיתוף פעולה ענק עליו דיווחנו לאחרונה: הונדה, ימאהה, קבוצת ק.ט.מ (הכוללת גם את הוסקוורנה, גאס גאס ו-CFMOTO) וקבוצת פיאג'ו (הכוללת את המותגים פיאג'ו, וספה, אפריליה, מוטוגוצי, ג'ילרה ודרבי) עובדים על פיתוח פלטפורמת סוללות מתחלפות אשר יתאימו לכל אחד מקטנועי או אופנועי העתיד החשמליים של היצרניות. המטרה היא לקדם את עתיד חשמלי דרך פלטפורמה משותפת, שאמורה להוזיל עלויות פיתוח וייצור, לפשט את בניית תחנות ההחלפה, ולהנגיש עבור רוכבי העתיד את הפתרון החשמלי. דיווחנו גם על רשת תחנות החלפת סוללות רחבה הנבנית בהודו על-ידי הירו וגוגורו, כאשר הונדה עצמם הודיעו לאחרונה על כוונתם לעבור להנעה חשמלית טהורה עבור כל החטיבות שלה, כולל דו-גלגלי, עד שנת 2040.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן