דף הבית / חדשות / הארצברג רודיאו של 2021 בוטל
Erzberg-2017-065

הארצברג רודיאו של 2021 בוטל

גם השנה מרוץ הארצברג רודיאו באוסטריה מתבטל בגלל מגיפת הקורונה; בגלל אותה הסיבה, מרוץ האקסטרים XL Lagares מאליפות ההארד אנדורו העולמית שינה מתווה ברגע האחרון

מגיפת הקורונה עדיין משנה סדרי עולם בענף מרוצי האופנועים ומאלצת את מארגני מרוץ הארצברג המפורסם לבטל אותו זו השנה שנייה ברציפות. בנוסף, סוף סלע מסיים בטופ 20 בסבב הראשון, שהשתנה ברגע האחרון.

הדיבורים על ביטול או דחיית מרוץ הארצברג המפורסם באוסטריה היו ברקע כבר שבוע, אך רק אתמול (ב') יצאה ההודעה הרשמית על ביטולו של המרוץ, שהיה אמור להתקיים בתחילת חודש יוני. זו השנה השנייה ברציפות שהאירוע המפורסם מתבטל, לאחר השנה הקשה ב-2020.

לתחרות נרשמים בדרך כלל אלפי רוכבים שמנסים את מזלם רק להשתתף במרוץ. לאירוע המרכזי עצמו יכולים להתברג רק 500 רוכבים, שאמורים לכסות את כל 35 הקילומטרים בזמן גג של 4 שעות דרך 27 נקודות ביקורת. במהדורת 2019 רק 16 רוכבים סיימו את המרוץ, כשסיימו את המסלול בגבולות הזמן שהוגדר. הארצברג רודיאו הוא חלק מסדרת ההארד אנדורו העולמית.

גם הסבב הראשון של אליפות ההארד אנדורו העולמית שינה את המתווה ברגע האחרון והומר לשלושה מקצים של אנדורוקרוס. סבב ה-Extreme XL Lagares בפורטו, שהתקיים בסוף שבוע האחרון, התקיים בתנאי בוץ וגשם מאתגרים, שסיפקו לבילי בולט מהוסקוורנה את המקום הראשון. סוף סלע הישראלי על-גבי ק.ט.מ סיים במקום ה-17 המכובד.

צפו במרוץ האקסטרים XL Lagares:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן