דף הבית / חדשות / מרוץ הסופר אנדורו הבין-לאומי חוזר לישראל
Super-Enduro-01-1080x720

מרוץ הסופר אנדורו הבין-לאומי חוזר לישראל

Riders for Riders יפיקו בחול המועד סוכות אירוע סופר-אנדורו עם טובי רוכבי האנדורו העולמיים; המרוץ יתקיים בשוקת על-פני יומיים ויכלול הפנינג מוטורי למשפחות

תחרות הסופר-אנדורו חוזרת לישראל – והפעם במתכונת משופרת, בהשתתפות טובי רוכבי האנדורו העולמיים. בחול המועד סוכות, בתאריכים 22-23.9.21, יתקיימו יומיים של תחרות סופר-אנדורו בצומת שוקת, כולל פסטיבל מוטורי גדול לקהל הצופים שיגיע לתחרות הבין-לאומית.

כך כתבנו אחרי מרוץ הסופר-אנדורו הראשון, שהתקיים בספטמבר 2019 בצומת שוקת: "האירוע הזה היה נקודת מפנה לא רק בגלל גיל המנצחים, אלא כי כאמור הוא הציב פה סטנדרט חדש של מקצועיות, הלכה למעשה ברמה גבוהה של חו"ל, ועם ההמשכיות הצפויה מצד ההפקה – ישראל עשויה להגיע למקומות גבוהים מאוד במפת האנדורו העולמית. על פניו נראה שהשינוי כבר פה".

ונראה שקלענו, שכן תחרות הסופר-אנדורו שתתקיים בחול המועד סוכות, 22-23.9.21, בהפקת Riders for Riders, תהיה קפיצת מדרגה משמעותית אפילו ביחס לסטנדרט הגבוה של האירוע הקודם. מה גם שהיא תהיה טיזר לאירוע בין-לאומי גדול יותר שמתוכנן להגיע לישראל בהמשך. ראשית, לתחרות יגיעו חלק נכבד מרוכבי האנדורו המובילים בעולם כמו אלפרדו גומז (הוסקוורנה), ג'וני ווקר (בטא), פול טארס (ימאהה) ומריו רומן ו-וויד יאנג (שרקו) – שיתחרו בקטגוריית ה-PRO על אופנועים הזהים לאופנועים איתם הם מתחרים בחו"ל – בעזרת היבואניות המקומיות. גם רוכבים ישראליים כמו סוף סלע יתחרו בקטגוריה הזו – מול טובי הרוכבים שבעולם. חו"ל זה כאן.

שנית, מתחם התחרות עצמו בצומת שוקת עבר דיוק תכנוני, ולאירוע הקרוב הוא יהיה מקצועי יותר עם מסלול מכשולים מדויק ואיכותי, עם כ-6,000 מקומות ישיבה לקהל, ועם מתחם האירוע שבו ישהה הקהל ויכלול שטחי מסחר, מזון ואטרקציות. המארגנים מבטיחים פסטיבל מוטורי וחוויה משמעותית לקהל הצופים, כולל אטרקציות רבות לילדים, כך שזו עשויה להיות פעילות מומלצת למשפחות בחופשת חול המועד.

עניין נוסף הוא שיום הגמרים ישודר בשידור ישיר בערוץ ספורט 5. בנוסף, מגזיני אנדורו מכל העולם יגיעו כדי לסקר את האירוע, שהוא כאמור אירוע בין-לאומי. את האורחים מחו"ל תארח המועצה המקומית בני שמעון, שחוגגת בימים אלו 70 שנה ולוקחת חסות על האירוע. גם סופר יוחננוף הוא נותן חסות עיקרי לאירוע – כמו בכל האירועים של Riders for Riders.

סופר-אנדורו היא תחרות אקסטרים-אנדורו במסלול מכשולים סגור הבנוי ממכשולים מלאכותיים. במסלול יש מכשולים כמו גזעי עץ ענקיים, גינות סלעים, בריכות צמיגים, מכשולי צמיגי ענק, בריכות מים ועוד. המתחרים מזנקים למקצה יחד, והמנצח הוא מי שמגיע ראשון לקו הסיום אחרי הזמן הנקוב. בתחרות הסופר-אנדורו בשוקת תהיינה 4 קטגוריות – פרו (מקצועית), אקספרט (רוכבים מנוסים), הובי (רוכבים מתחילים-בינוניים), ומקצה נוסף של ג'וניורס – ילדים ונוער.

מיקום האירוע: כביש 31, צומת שוקת – מאחורי מתחם תחנת הדלק פז. במקום יהיו שילוט והכוונה מהכניסה לתחנת הדלק ועד הכניסה לאירוע.

לוח זמנים לימי האירוע

יום רביעי 22.9

  • 09:30: פתיחת שערי המתחם
  • 10:00 – 12:00: מקצי אימון והכרת המסלול של המתחרים
  • 12:00 – 12:30: טקס הכרת הרוכבים
  • 12:30 – 16:30: מקצי דירוג
  • 17:30: סגירת שערים

יום חמישי 23.9

  • 09:30: פתיחת שערים
  • 09:30 – 12:00: חצאי גמר
  • 12:00 – 12:30: הצגת הרוכבים שעלו למקצה הגמר
  • 12:30 – 15:30: מקצי גמר לכל הקטגוריות
  • 16:30: טקס סיום וחלוקת פרסים למנצחים
  • 17:00: סגירת שערים.

מחירי הכרטיסים ליום בודד של אירוע: 150 ש"ח למבוגר ו-50 ש"ח לילד. ברכישת כרטיס לשני ימי התחרות תינתן הנחה. מתחמי הפעילות, שדרת החנויות, מתחם האוכל ואטרקציות יהיו פתוחים וזמינים לקהל במשך כל שעות האירוע. הפעילויות והאטרקציות לילדים יהיו ללא תשלום (רק כרטיס הכניסה למתחם כרוך בתשלום).

באנר סופר אנדורו 2021

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן