במקביל לדיוק 790 החדש, ק.ט.מ חשפה במילאנו גרסת אבטיפוס לאדוונצ'ר 790 – עם אותו מנוע טווין מקבילי חדש המפיק 105 כ"ס.

האדוונצ'ר 790 החדש הוא אופנוע חשוב מאוד עבור ק.ט.מ, שכן כמו הדיוק 790 – הוא סוגר פער גדול בין האופנועים הקטנים של החברה האוסטרית לבין הווי-טווינים הגדולים, ולמעשה ממשיך דרכו של האדוונצ'ר 990 הקרבי, שכן מה-1190 והלאה אופנועי האדוונצ'ר של ק.ט.מ הם אופנועים משובחים – אבל פחות מחויבים לרכיבת שטח אמיתית. המנוע כאמור חדש לחלוטין – טווין מקבילי שמפיק 105 כ"ס – ואחרי הדיוק 790 הסדרתי גם האדוונצ'ר 790 מקבל את המנוע הזה, כפי שהבטיחו בק.ט.מ כבר לפני שנה.
גרסת האבטיפוס של האדוונצ'ר 790, שנראית בשלה למדי וכמעט מוכנה לייצור, יושבת על אותה פלטפורמת המנוע-שלדה של הדיוק 790. יחד עם זאת, שלדת הזנב שונה, וכמובן שאר מכלולי השלדה כמו המתלים והגלגלים – שמיועדים לעבודת אדוונצ'ר קשוחה. הגלגלים במידות "21 ו-"18, הבולמים של WP ארוכי מהלך, ועבודת הגוף קרבית למדי. העיצוב מודרני מאוד, ועם הד.נ.א של ק.ט.מ האדוונצ'ר 790 צפוי להיות אדוונצ'ר עם יכולות שטח גבוהות מאוד.
בק.ט.מ לא מספקים נתונים טכניים כלשהם, רק אומרים שהאדוונצ'ר 790 יהיה קל מאוד, בעל יכולות שטח גבוהות, ויקבל חבילת אלקטרוניקה מהמתקדמות שבסגמנט. אנחנו יכולים להעריך שהוא יקבל מצערות חשמליות עם מספר מצבי ניהול מנוע, מערכת ABS מתוחכמת עם מספר מצבים כולל שטח, מערכת בקרת החלקה בכמה מצבים, וכן מסך TFT צבעוני עם מחשב דרך.
אופנוע חשוב מאוד של ק.ט.מ, ואנחנו מחכים לגרסת הייצור.